När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Även om alla inte verkar tro det så finns både reglerna och moderatorerna till för användarnas skull.
En sak jag inte förstår är varför vissa tycker att det är viktigare att provocera fram gränsdragningar i olika frågor än att försöka bidra till ett trivsamt forum.
Låt dom komma nu
Jag vet att ni är fyra, och jag vet också att det är bara sofia och utomjording som skriver och engagerar sig i dom flesta trådar, medans du och stoffe är nån typ av slakers i mina ögon.
Med aktiv menar jag att ni skriver varje dag i dom flesta trådar och visar upp er och engagerar er.
Jag kan inte påminna mig om senast mh eller stoffe skrev i skräpen, glädjetråden, sporttråden, olle ljungström tråden, eller roliga youtube klipp tråden senast.
Det är faktiskt inte helt sant.
mh skriver ibland på forumet faktiskt
Och Sofia har inte varit så aktiv på sistone.
Shit vad jag smörar för moderatorerna.
Snart kommer Oktjabrj och klagar.
Inte smöra för lärarna. Fult. Oskriven lag!
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Ne stina kanske inte vore en given moderator men dom som sköter sig så bra, men om hon skulle bli tillfrågad så tror jag hon skulle skärpa sig, jag skulle det iaf, detsamma gäller tobbe.
Jag säger inte att mh och stoffe är dåliga på nått sätt, men jag skulle gärna vilja se moderatorer som är mer aktiva.
Ibland kanske man måste välja på grund av tidsbrist. Då är valet mellan att moderera och att skriva i skräpen ganska enkelt.
Låt dom komma nu
Du är ju helt ute och cyklar. Jag är inne flera gången om dagen och läser igenom det mesta. Bara för att jag inte har något behov av att posta vad jag ätit, kollat på youtube eller diskutera mitt navellud betyder det inte att jag är aktiv. Jag vet att Stoffe läser forumet också.
Bara för att man spammar forumet med dynga betyder det inte att man är en bra användare eller skulle passa som moderator, snarare tvärtom.
Jag har blivit äldre, saknar glöd