Meh. Sånt där får ni ju tala om i förväg. Trodde det var någon artist jag missat
Meh. Sånt där får ni ju tala om i förväg. Trodde det var någon artist jag missat
Ingen som vill se legenderna My Bloody Valentine (blandas absolut inte ihop med Bullet For My Valentine)?
Om jag åker så är det för MBV och Beirut!
Pinsamt nog har jag inte lyssnat förfärligt mycket på dem. Kanske är dags.. Rekommendationer på låtar?
Senast redigerat av kentpop den 2009-05-05 klockan 19:10. Anledning: Slant lite på tangentbordet
Only Shallow
http://www.youtube.com/watch?v=D_gfigOWGMk
What You Want
Två att börja med! Båda från albumet Loveless.
Kanske kan jämföras med Kents tidigare karriär (om vi nu ska jämföra med Kent!).
Ska eventuellt jobba på festivalen. Annars är jag på en träff om den är utanför området.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
finns nog en del här på forumet som kommer åka dit nu för att se glasvegas känns det som. inte jag dock...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Ok jag kommer åka! Kommer bli gryyyyymt.
Såja, nu är Laakso klara.
http://www.wayoutwest.se/Få kan väl heller ha missat singeln ”Italy vs. Helsinki” där Markus Krunegård gjorde duett med folkhemscrooner Peter Jöback, en omöjlig kombination för den trångsynte men en injektion av nytt blod i indie-venen. Det är exakt lika magnifikt som ni tror - golvet fattar eld och från molnen faller grodor medan vi dansar oss blodiga i Slottsskogen.
Hmm nu finns det två wow-trådar..denna är lite mer utdöd än den andra.
men hmm..
laakso är trevligt <3
Jag, kusin och mitt gäng kommer. Sådeså!
Mr Orange
flummigt förra året hade dom alldeles för få volontärer och nu har de tydligen redan alla de behöver.
jag skickade nåt slags ansökan iallafall och nämnde att jag jobbade där förra året men förmodligen blir det väl inget jobbande nu då..
får väl helt enkelt köpa en biljett istället då