Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: bojkott del 3/avslutet

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard bojkott del 3/avslutet

hej alla forna bojkottare!

vill bara välkommna er tillbaka och tacka er för den förra veckan!
    tycker vi allesammans gjorde ett jättebra "jobb" och har bidragit till något positivt för nu är ju forumet under förändring. så de behöver inte bli så mycket hat och krig för att make a difference. det räckte med tystnad

och jag tycker att det varit en tydlig, TYDLIG skillnad på forumet förra veckan när 27, ev fler lyst med sin frånvaro och JAG tycker till skillnad från mh inte att ett forum är ett bättre forum ju få användare det har som helst interagerar så lite som möjligt. och JAG tycker inte heller att vi 27, ev fler som bojkottat på något sätt tillhör en elit, den jämförelsen som sofia gjorde. den eliten var ju ett skämt på typ 5 personer. JAG ser inte att vi 27, ev fler på något sätt är bättre än alla andra användare MEN jag tycker klart som fan att forumet är såååååå mycket roligare när vi är där.
    å hade 5 personer till bidragit till bojkotten så jo..då hade forumet i princip varit helt dött. så vi har visat hur det kan se ut och ALLA som deltagit ska känna sig stolta över att bidragit till en så fredlig lösning har lett till något positivt.

skriv gärna era egna tankar här, vad ni själva tycker och känner. jag kan ju inte tala för alla men de vore kul med en uppföljning.

och glöm inte rösta och skriva i mh´s tråd vad ni vill förändra och vad ni tycker.

TACK ALLIHOPA Å VÄLKOMMNA TILLBAKA TILL VÅRAT FORUM!!!

sen så är de ju de som utlöste allt, de bannade, de kommer tillbaka imorgon. denna tråd är även öppen för dom att skriva i om sina tankar som de inte kunnat skriva under den gångna veckan.

vad var de som hände egentligen?

och glöm inte ni heller att skriva och rösta i mh´s tråd.
    å välkomna tillbaka till även er, speciellt christoffer, grundaren till den här bojkotten men även rasmus och staffan..

KRAM å sätt igång å SKRIV..låt forumet blomma som en nyponros...

Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

hej hej. jag har som synes redan gjort smygpremiär efter bojkotten men jag var med i den. förra söndagen (alltså inte igår utan för en vecka sedan) loggade jag ut och sen dess har jag inte ens gått in på forumet för att läsa, än mindre varit inloggad. vet inte om det märktes men jag deltog i bojkotten för att visa mitt stöd. mycket bra initiativ det här
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

Reg.datum
    May 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg
    hej hej. jag har som synes redan gjort smygpremiär efter bojkotten men jag var med i den. förra söndagen (alltså inte igår utan för en vecka sedan) loggade jag ut och sen dess har jag inte ens gått in på forumet för att läsa, än mindre varit inloggad. vet inte om det märktes men jag deltog i bojkotten för att visa mitt stöd. mycket bra initiativ det här
    haha...okej. man fick gå in och läsa man fick ju tom skriva på 3 ställen
    det var ingen stenhård bojkott. ville bara visa på skillnaden men de hade varit helt okej att skriva i tex mh tråden samt rösta.

men gött tobbe..å de är automatvapen du ska tacka. det är egentligen han som är ledaren. inte jag. de bara blev så eftersom han blev bannad

Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av tigertindra Visa inlägg
    haha...okej. man fick gå in och läsa man fick ju tom skriva på 3 ställen
    det var ingen stenhård bojkott. ville bara visa på skillnaden men de hade varit helt okej att skriva i tex mh tråden samt rösta.

men gött tobbe..å de är automatvapen du ska tacka. det är egentligen han som är ledaren. inte jag. de bara blev så eftersom han blev bannad
    jag genomförde bojkotten delvis för hans skull också eftersom han blev avstängd. för att visa mitt stöd
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

Reg.datum
    May 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg
    jag genomförde bojkotten delvis för hans skull också eftersom han blev avstängd. för att visa mitt stöd
    jag förstår. han kommer nog tacka dig
    ska bli kul när de kommer tillbaka. christoffer är mycket bättre än mig på att uttrycka sig i skrift. så debatten är nog inte över riktigt än. jag ger det ialfl en vecka till sen hoppas jag att det här bidragit till en ändring i positiv riktning

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Välkomna! Vi har haft det rätt bra trots att många trevliga och bra människor bojkottat.
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •