Naken, såvida jag inte har sovsällskap. Skulle helst också köra commando om det inte var ganska äckligt bara.
Håller annars med om att Björn Borg är skönaste kalsongerna!
Naken, givetvis. Jag gillar att ha det luftigt under täcket.
Lite underkläder är fräscht. Tänk om morsan/sonen/grannen/björnen sliter av mig täcket!
"The full monty" när det gäller sovutstyrsel. Pyjamas givetvis! Aristokrati är de nya vita!
Naken, såvida jag inte har sovsällskap. Skulle helst också köra commando om det inte var ganska äckligt bara.
Håller annars med om att Björn Borg är skönaste kalsongerna!
Man vill ju inte att det ska komma snopp eller snippa på lakanen.
Kläder på!
Jag sover naken, ibland kan jag sova med underkläder.
Bara trosor. Blir ju sjukt varm med sovkläder. Fattar nada över folk som gör det.
Signatur.
Jag kör old school och sover i nattlinne.
Senast redigerat av förgätmigej den 2009-08-10 klockan 11:06.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Skönast att sova naken, men oftast trosor.
Håller med om att Björn Borg är skönast!
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
Kallingarna på.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Jag har aldrig fattat hur man kan sova med pyjamas.
För det första måste det bli sjukt varmt?
För det andra så måste man väl snurra in sig i böset och stoppa blod tillförseln?
Nej, usch!
Av med paltorna och lev fritt!![]()
kan iaf inte sova utan tröja för mitt hår är så långt och sticker om man sover på det
varierar vad jag känner för, no rules
trosor ehm.
Alla ni som säger underkläder eller nakna
pics plz
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."