sorry om jag startar en "Sverker-tråd" nu.
men jag skulle vilja höra lite om vad folk har för olika internet-abonnemang och hur nöjda ni är?
sorry om jag startar en "Sverker-tråd" nu.
men jag skulle vilja höra lite om vad folk har för olika internet-abonnemang och hur nöjda ni är?
På pappret ska jag ha 24mgbit men jag har 17 tror jag.
http://www.bredbandskollen.se/
http://www.bredbandskollen.se/oldVersion.html
Jag har bredbandsbolaget. Förträffligt bra bolag. BBB motarbetar dessutom IPRED och det är ju jävligt najs, fast dom gör det på ett lite fegare sätt än vad Banhof gör tex. Men inga störningar, bra kundtjänst och support och bra priser.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
jag har trådlöst internet från Telenor.
har varit helt jävla värdelöst sen dag ett.
modemet slutar fungera lite när det vill och jag har pratat med deras kundtjänst flera ggr men får ingen hjälp.
jag var väldigt klantig och glömde bort den där ångerrätten man har tills det var försent.
har 4 mån kvar av bindningstiden och funderar över om jag ska teckna nåt annat abonnemang och helt enkelt betala dubbelt resten av året.
Du menar mobilt bredband antar jag?
Säg upp så att det sägs upp från den dagen bindningstiden tar slut redan idag, annars så kanske du också har tre månaders uppsägningstid och då får du ju leva med skiten ännu längre.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Helt korrekt!
Själv sitter jag på Ownit 100/100 och är jävligt nöjd.
De följer dessutom www.integrity.st .
jag har 3:s mobila bredband
Internet funkar bra, värre med min dator.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Jag har bredband2 10mbit.
Funkat bra hittills, dock drog dom 600 kr för mycket på autogiro för mig en månad förra hösten och det tog typ 3 månader att rätta upp det med dålig kundservice.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Jag har comhem som vanligt bredband och mobilt. (8 mbit och 7.2 mbit)
Tycker att det oftast funkar rätt bra, men kundservice är lite sådär.![]()
Senast redigerat av popdrog den 2009-08-25 klockan 19:38.
When you can live forever, what do you live for?
Etanet 10mbit adsl (kan inte ha mer här ute på landet). Fungerar fint, men modemet får tuppjuck om jag har igång wifi på iphonen medans jag skriver i live^^ Eller att gametrailers.com's filmer kan äta upp hela bandbredden och hindra mig från att besöka andra sidor under tiden. Men annars fungerar det utmärkt. Inget lagg eller något med ps3 eller 360 osv. Fort går det att ladda onlinematerial osv.
Den service man får när det blir problem dock... Ujujuj... Jag vet 10 ggr mer än servicepersonalen. Det är illa!
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Telenor Mobilt Breband. Wohoo! xD
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius