Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Kent-2 st biljetter 18/11 Stockholm

Smygare
    Reg.datum
    Aug 2005

Talking Kent-2 st biljetter 18/11 Stockholm

Hej!
    Jag har två biljetter över som jag nu tänker sälja till något äkta kent-fan. Väntar några dagar innan jag lägger upp på tradera.

Jag vill iaf ha 400 kr styck för biljetterna då det var service avgift på dom.

*obs- vill helst mötas i stockholm innerstad då jag inte orkar med något krångel då jag inte tjänar på detta...

mvh

Jockeee

Smygare MadMatzs avatar
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jockeee Visa inlägg
    Hej!
    Jag har två biljetter över som jag nu tänker sälja till något äkta kent-fan. Väntar några dagar innan jag lägger upp på tradera.

Jag vill iaf ha 400 kr styck för biljetterna då det var service avgift på dom.

*obs- vill helst mötas i stockholm innerstad då jag inte orkar med något krångel då jag inte tjänar på detta...

mvh

Jockeee
    Jag är givetvis intresserad, du kan maila mig på kent@lunatus.se. Finns i sthlm.

Standard

Om du har dem kvar vill jag jättegärna köpa dem! Biljetterna kommer definitivt till två Kent fans! Jag kan möta dig i stockholms innestad.
    Maila i såfall mig på mickis131@hotmail.com

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av utomjording Visa inlägg
    Du ligger farligt nära gränsen för vad som är tillåtet enligt de nya reglerna för biljettförsäljning, som jag hoppas att du har tagit del av. Har du betalat 400 kronor styck för biljetterna? Ticnets pris var ju 325, och serviceavgift 25.
    Inlägget är skrivet 2/8, reglerna togs i bruk den 9:e om jag inte missminner mig?

Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rotuhiiri Visa inlägg
    Inlägget är skrivet 2/8, reglerna togs i bruk den 9:e om jag inte missminner mig?
    Jaså, var det en gammal topic? I så fall kan ni glömma vad jag sa.
    Låt dom komma nu

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •