Ursprungligen postat av
-hon som försvann-
Chriztian, som är en fullständigt underbar person, även om vi knappt pratas vid längre.
Marcus, som alltid finns där som en hjälpande storebror att trösta och pegga när allt känns fel.
Jojo, som är världens mest underbara vän någon kan önska sig. Du är bäst, vet du det?
Emno, som är den bästa Ponkponk och snigeltå någon kan få. Jag har en jävla tur som har dig. Glöm aldrig det.
Sami. Världens bästa fruw och vän. Du förstår alltid, finns alltid där, och har av någon sjuk anledning samma störda, om inte till och med värre, humor som jag. Tack för att du finns.
Danne, ytterligare en bror man inte kan leva utan. Lgomp på dig, och tack för allt du gör för att försöka lysa upp mina annars så gråa dagar.
Vien, ännu en underbar bror som jag älskar som fan. Tack för P&L, och för cidern, och för att du finns.
Veli och Bella, min soulmate och hennes fantastiska syster. Störd humor och en vänskap som jag bara kan hoppas aldrig bryts. Älskar er två små klumpedunsar.
Evelina, en underbar kompis som är kort och gott bäst att gå på konserter med.
Alla andra som är så otroligt jävla underbara, även när jag är en skitstövel. Tack. <3