Samma för mig. Men bara om man kryssar den.
Samma för mig. Men bara om man kryssar den.
When you can live forever, what do you live for?
Jag har ett litet problem, vet inte om det har med facebook att göra eller inte men varje gång jag klickar på "Snabbsvara" och ska skriva ett meddelande så verkar det inte sparas utan jag postar "Var vänlig och klicka på en av snabbsvars-ikonerna i inläggen ovan för att aktivera snabbsvar." istället och så måste jag gå in och redigera inlägget istället.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Jag har samma problem och det har inte bara med Facebook att göra för att jag är inloggad "normalt" med forumkontot alltså. Kan inte ens skriva inlägg genom den mer avancerade vägen för att när jag klickar på posta så säger forumet att inlägget är för kort fast det inte är det på riktigt.
Samma här, och jag har inte facebook anslutet till mitt forumkonto.
Signatur.
Jag har avaktiverat Facebook-kopplingen. Har det löst era problem?
En annan fråga är ju om de som reggat sig via sitt Facebook-konto nu kan logga in, eller inte.
Fan så meckigt det är med en plugin som utvecklaren helt slutat bry sig om eller ge support på. Sorry.
Lid för konsten eller brinn.
Facebookgrejen verkar vara borta, men man (eller jag) kan fortfarande inte posta inlägg normalt utan måste redigera det i efterhand.
Senast redigerat av popdrog den 2010-08-10 klockan 09:52.
When you can live forever, what do you live for?
testing testing
edit: ja nu kan jag skriva igen iaf
Nope, det krånglar fortfarande för mig.
Signatur.
Test.................
Edit: Kunde posta men "Supplied template data does not cover the following tokens [threadurl, threadtitle] needed for template '{*actor*} replied to {*threadtitle*}." kom upp från facebook.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Ja, jag har aktiverat FB-pluggen igen eftersom de som reggat sig via den inte ens kan logga in annars.
Jag har ställt en fråga i supportforumet om hur man löser problemet med "Supplied template data does not..."
Trist att det är så här, men jag kan inte göra så mycket mer just nu.
Lid för konsten eller brinn.