Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Voddler

Medlem frippe99s avatar
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard Voddler

Någon mer än jag som testat Voddler? Vore kul att höra vad andra tycker i så fall. För er som inte känner till tjänsten kan de i korthet beskrivas som Spotify för film.

Jag tycker ljud och bildkvaliteten är riktigt bra och redan nu finns det ju ett helt ok testutbud att titta på. Det ska dock bli riktigt intessant att se hur utbudet kommer se ut när tjänsen lanseras på bred front. En funktion jag skulle vilja ha är en personlig "kom i håg lista" där man kan sätta upp filmer man vill se framöver. Imdb-integrering skulle vara toppen men det verkar ju vara på gång. Ska bli riktigt spännande att se nästa version av klienten.

Här kan man anmäla sig för att för att ansöka om ett konto. Det står 100 000 personer i kö redan nu men när tjänsten väl lanseras lär det bli ännu fler. Man kan även hålla ett öga på Voddlers blogg för utlottning av beta-konton.

Erfaren medlem Flaskbottnadgaphalss avatar
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av frippe99 Visa inlägg
    Någon mer än jag som testat Voddler? Vore kul att höra vad andra tycker i så fall. För er som inte känner till tjänsten kan de i korthet beskrivas som Spotify för film.

Jag tycker ljud och bildkvaliteten är riktigt bra och redan nu finns det ju ett helt ok testutbud att titta på. Det ska dock bli riktigt intessant att se hur utbudet kommer se ut när tjänsen lanseras på bred front. En funktion jag skulle vilja ha är en personlig "kom i håg lista" där man kan sätta upp filmer man vill se framöver. Imdb-integrering skulle vara toppen men det verkar ju vara på gång. Ska bli riktigt spännande att se nästa version av klienten.

Här kan man anmäla sig för att för att ansöka om ett konto. Det står 100 000 personer i kö redan nu men när tjänsten väl lanseras lär det bli ännu fler. Man kan även hålla ett öga på Voddlers blogg för utlottning av beta-konton.
    Jag har skrivit upp mig för att få det, hoppas de blir bra

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Jag är framförallt intresserad av Voddler eftersom mina kompisar ska/har producerat reklamfilm åt dem. Annars verkar väl tjänsten helt ok, även om mitt filmtittande i slutändan hänger på om jag investerar i projektorduk och projektor...
    Mr Orange

Medlem frippe99s avatar
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Det verkar nu som att Voddler börjat skicka ut invites till fler än de 4000 som fått beta-testa. Jag fick idag en invite till min privata mailadress och jag anmälde mig någon gång i våras (vid det tillfället stod nog bara 10 000 i kö visserligen). Det har börjat röra på sig helt enkelt.

Adam K.
    Guest

Standard

Finns det version även till Mac?

Annars får det va'.

Erfaren medlem Cheapos avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Det finns ju hur många skräckfilmer som helst på Voddler.
    När Du är tunn som luft, så är Du nästan perfekt

Medlem frippe99s avatar
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Beta-tjänsten har nu stängts och en ny skarp klient körs igång någon gång i veckan. Beta-testare förs över till det skarpa systemt och personer som ansökt om invites kommer börja släppas på. Ska bli mycket spännande att se den nya klienten. Återstår att se om den nya klienten även finns för Mac.

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Har precis fått det och håller på att kolla runt lite. Kvalitén verkar vara bättre än vad jag trodde.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •