I dag flyttar vi kent.nu till en ny server, precis som vi gjorde med forumet förra veckan.
Under en övergångsperiod kommer man att mötas av en helt vit sida. Detta ordnas förhoppningsvis under kvällen.
/ Henrik
I dag flyttar vi kent.nu till en ny server, precis som vi gjorde med forumet förra veckan.
Under en övergångsperiod kommer man att mötas av en helt vit sida. Detta ordnas förhoppningsvis under kvällen.
/ Henrik
Lid för konsten eller brinn.
Vilken tur att kvällen antagligen upptas av rödtjut och vänner.
Säg för övrigt till Pistolen.se att de är sämst!
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Någon mer än jag som tror att någonting kan vara på gång nu?
Eller kommer besvikelsen bli lika omfattande som man kan misstänka?
Huvudrubrik:
"1999-12-02: Köp Kent-merchandise..."
rbroddmark.tumblr.com
troligtvis kommer den bli än mer omfattande än vi kan ana, eftersom man hela tiden försöker övertala sig själv att inte hoppas samtidigt som man innerst inne hela tiden hoppas på nyheter! sorry, lite ot
Användarnamn och lösenord krävs för servern kent.nu på Kent.nu.
Varning: Den här servern begär att du ska skicka ditt användarnamn och lösenord på ett sätt som inte är säkert (grundläggande autentisering utan säker anslutning).
Vad?
Happy people never fantasize.
Så det så
ja det blev visst ingen besvikelse iaf hehe. men åh nya hemsidan är så himla snygg, blir så glad varje gång (blir alltid lycklig i hjärtat av snygg design). det var verkligen dags att byta ut den gamla. jättebra jättebra (Y) (Y)
Sidan fungerar ju inte, ingenting fungerar.
Utom det som relaterat med forumet i menyn till höger.
Nu har du nått att stå i henrik!
Senast redigerat av bcq den 2009-10-05 klockan 14:12.
Musik-butiken syn inte i min browser, det är bara en svart ruta där (har prövat, ie, chrome, firefox, safari). Skulle förvåna mig om jag är ensam om problemet. Vad är butiken för sorts applikation? Jag har uppdatera flash och shockwave och det hjälper inte....
Ackorden och texterna är borta. Kommer de komma upp igen?
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
hela sidan ligger nere för mig..
jag kommer inte heller in alls. "IISPassword: this page cannot be displayed..." är allt jag får.
Spelar inte längre någon roll...