"Din skugga" har verkligen inte förtjänat att den inte har en enda röst än, tycker jag! Okej, visst har jag själv inte röstat för den, för jag valde "Noll", men den är ändå en av mina 3 favoritlåtar av albumet.
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.
Chans
Spökstad
Längtan skala 3:1
Om gyllene år
Noll
Önskar att någon...
Bas riff
Din skugga
Elever
Längesen vi sågs
December
Utan dina andetag
På nära håll
"Din skugga" har verkligen inte förtjänat att den inte har en enda röst än, tycker jag! Okej, visst har jag själv inte röstat för den, för jag valde "Noll", men den är ändå en av mina 3 favoritlåtar av albumet.
längesen vi sågs utan tvekan ,absolut en av kents bästa låtar.Har alltid velat få höra den live de gånger kent spelat men det har aldrig hänt
Reporter: Många av era fans är ju precis i den perioden som ni beskriver. Hur märker ni av det i er kontakt med fansen som ni har?
Sami: - Man märker det speciellt på våran hemsida, vi har ju kontakt med fansen där, man märker att de är extremt frustrerade och känsliga.
"Utan dina andetag" eller "Chans".Om man fick rösta på 2 så skulle det bli båda 2.Båda är ju lika vackra.Men jag valde tillslut "Utan dina andetag"
30 maj, 14 juli 2012.
Längesen Vi Sågs.
En av kents bästa låtar. En av världens bästa låtar.
I'm feeling kinda basic today.
Chans är den vackraste låt kent någonsin gjort.
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Jag älskar chans och Utan dina andetag men Spökstad är bara för bra ..
Det ligger tomhylsor i parken
Våra fötter är en meter
över marken
Noll helt klart, jag älskar noll.
"Getting old is not for sissies."
Chans lr Bas Riff
utan dina andetag, så jävla fin.
och när paniken bryter ut
Chans är helt jävla underbar. Den finaste låten kent gjort
Något motvilligt la jag min röst på chans. Kanske för att det var den låten som fick mig att börja gråta under min första kentkonsert.....Ja, jag vet att det är backstreetboysvarning :-P
I guess some people are just born with tragedy in their blood.
Mycket elak fråga tycker jag. Det här är(oftast) mitt favorit album med kent, och så ska jag välja EN låt!? HJÄLP!
Fast det blev Noll ändå. Känner mig riktigt elak mot de andra låtarna XD
Tala om vem du är
den här gången