Lid för konsten eller brinn.
Vad fasen är det här? Hade ni den i lager och ville bara stressa. blä![]()
Mina och tobbe non stops aningar stämde förmodligen då. Man lade 4 dagars paus mellan både Sthlm/GBG och nästakommande spelningar. Givetvis för att man visste att trycket skulle bli stort och extrakonserter skulle kunna arrangeras.
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
tänkte jag redan när de kom, dom lärde sig från förra gången! när de började på en fredag i år börja på torsdag i sthlm! så kan smälla in så många konserter som möjligt!
Det är svårt att vara kent-fan på 14 år... jag har bara 500kr i månadspeng att köpa saker med.![]()
säger samma som över mig! man få önska i förtid! så gör jag med mitt kalmar ff årskort! får jag som julklapp och föddelsdagspresent! Men det är värt man få ju underhålning för nästan ett helt år!
Det blir nog en på söndagen också va?
http://foto.stilren.se - portfolio
Det var min tanke då jag såg att de i första stadiet gått ut med två datum även denna vända.
Då blir det väl exakt samma procedur och tillvägagångssätt som 2007, när fyra datum i rad bokades upp? Har för mig att det släpptes två datum till Annexet, sedan kom de båda extrakonserterna efterhand. Först den ena, sedan den andra. 2 + 1 + 1 spelningar, med andra ord.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Nu väntar jag även på lördagen i göteborg, så blir det precis som sist.
Okej, extrakonserter är bra som räddningsplanka när man glömt bort släppet.
Dåligt för min ekonomi bara ...
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\