Ursprungligen postat av
snö
O.k men jag tycker såhär, misstag det gör alla, och jag har inte köpt den så jag har inte sett stavfelen men jag antar att det är misstag och inte att någon vill att det ska vara fel.
Om det inte finns ont uppsåt i felen då tycker jag att man alltid ska vara förstående, eller själv försöker jag i alla fall vara det.
Det är väl alltid superstress med allt sådant här boxen var ju t.o.m försenad och att begära att alla ska vara perfekta människor som bara gör perfekta saker är en konstig människosyn eller i alla fall väldigt oförstående.
Med fel man inte ser är det faktiskt så att har man inte sett dem från början så blir det gärna så att man ser dem inte heller senare.
För att moralisera och ställa detta litet på sin spets då är det ju såhär att om du kräver att alla runt omkring dig är perfekta då måste du också göra ditt yttersta för att vara perfekt och inte göra fel någonsin, mycket tråkig världssyn.
Och kanske bör du alltid ha någon som kollar upp att allt är perfekt innan du köper nå't?