Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Problem med USB

Erfaren medlem Glödlampans avatar
    Reg.datum
    Jan 2004

Standard Problem med USB

Köpte boxen idag, sjukt cool på alla sätt och vis MEN, mitt USB fungerar inte. Den gråa hylsan har lossnat från själva kretskortet vilket jag inte skulle bry mig om så mycket, men jag misstänker att något har gått sönder för att när man sätter in det i datorn ansluts det inte. Kollade lite närmare på kretskortet också och det ser ut som att det är två små metalltrådar som är av, som att något har lossnat. Någon mer som har problem med det eller har jag fått ett måndagsex? Och kan man klaga någonstans, känns ju sjukt trist om man ska behöva köpa en ny box bara för att få USB't liksom...
    Nu är dom gömda bakom stjärnor
    Vid vintergatans kant

Medlem Pretentiöss avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Bara att reklamera som vilken annan produkt som helst. Vad är det som ska finnas på USB-minnet? Albumet?

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Du borde kunna gå tillbaka till butiken med boxen och förklara problemet med USB:t. Så får du nog en ny box. Eller det borde ju vara så
    When you can live forever, what do you live for?

Erfaren medlem Glödlampans avatar
    Reg.datum
    Jan 2004

Standard

Jo men jag ringde butiken som sa att det var ett skivbolagsproblem och att jag skulle kontakta dem :s Iofs så sa han jag pratade med att han var praktikant så jag vet inte om man ska lita på honom till 100%
    Nu är dom gömda bakom stjärnor
    Vid vintergatans kant

Medlem Pretentiöss avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Ja, det är ju isåfall de som ska ta det med skivbolaget/distributören om det är något fel på produkten som de saluför. Går ner med det i butiken vetja och förklara ditt problem!

Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Glödlampan Visa inlägg
    Jo men jag ringde butiken som sa att det var ett skivbolagsproblem och att jag skulle kontakta dem :s Iofs så sa han jag pratade med att han var praktikant så jag vet inte om man ska lita på honom till 100%
    Wtf! Om din tvättmaskin är trasig när den levereras så kontaktar du inte electrolux, utan butiken som säljer tvättmaskinen. Sen får butiken i fråga kontakta tillverkaren om det skulle vara fabriksfel.

Klart som fan du ska ha en komplett produkt när du betalt för den. Det är inte din sak att reda ut vems fel det var; du ska ha det du betalt för! Ta med kvittot och gå till skivbutiken! Finns inget att tveka på!

/Daniel
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Standard

Jag hade ett liknande problem. När jag tog av locket från USB:n så lossade kretskortet med hela köret men jag lyckades pilla in det igen och sen fick jag hålla fast ena delen medan jag tog av locket. Inget hade gått sönder iaf så USB:n funkade men det var första och sista gången jag använde den. Boxen är snygg, vinylen ännu snyggare och boken är jävligt het men USB:n känns bara plastig och är enligt mig ett förhållandevis mycket onödigt tillbehör. Visst, kul med låtarna i högupplösning men en vinyl låter alltid mer äkta ändå.
    det är bara minnen för livet

Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jag vill inte vara rädd Visa inlägg
    Visst, kul med låtarna i högupplösning men en vinyl låter alltid mer äkta ändå.
    Vore kul att få veta mer ingående vad du menar med "mer äkta" :P
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Glödlampan Visa inlägg
    Skitsnack! Du har ett kontrakt med skivbutiken så den ska åtgärda problemet. Skivbutiken i sin tur får ta det med skivbolaget.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •