Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 19

Ämne: Garderober i Annexet?

Smygare
    Reg.datum
    Jun 2007

Question Garderober i Annexet?

Tjena!
    Jag ska se kent på lördagen i sthlm och med tanke på att det är i november så kommer det säkert att behövas en del ytterkläder vid köandet. Jag har aldrig varit på konsert i Annexet tidigare och undrar om det finns möjlighet att hänga av sig ytterkläder innan? Blir nog lite svettigt att ha med sig dem in.

Erfaren medlem Suzzies avatar
    Reg.datum
    Jun 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Nymphomaniac Visa inlägg
    Tjena!
    Jag ska se kent på lördagen i sthlm och med tanke på att det är i november så kommer det säkert att behövas en del ytterkläder vid köandet. Jag har aldrig varit på konsert i Annexet tidigare och undrar om det finns möjlighet att hänga av sig ytterkläder innan? Blir nog lite svettigt att ha med sig dem in.
    ja, jag har vart där flera gånger och då har dom haft typ en garderob precis utanför och en inne på själva arenan längst bak. men det är väl klart att det måste finnas garderober.
    I guess some people are just born with tragedy in their blood.

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2004

Standard

På tal om Annexet, någon som har några bra bilder på hur det ser ut där? Så vi som aldrig varit där får en idé om hur det kan bli ... har letat på Google men hittar inga direkta bilder på lokalen innifrån, bara bilder på artister som uppträdit där.

Reg.datum
    Jun 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av K747ent Visa inlägg
    På tal om Annexet, någon som har några bra bilder på hur det ser ut där? Så vi som aldrig varit där får en idé om hur det kan bli ... har letat på Google men hittar inga direkta bilder på lokalen innifrån, bara bilder på artister som uppträdit där.
    jaa, jag har inga bilder och jag kommer inte riktigt ihåg så bra, men jag har för mig att det såg ut som en jättestor gympasal. typ.

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Suzzie Visa inlägg
    jaa, jag har inga bilder och jag kommer inte riktigt ihåg så bra, men jag har för mig att det såg ut som en jättestor gympasal. typ.
    Så skulle man kunna sammanfatta lokalen.
    Tyvärr så har det varit så fruktansvärt dåligt ljud, de gånger jag varit på konsert där.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Nymphomaniac Visa inlägg
    Tjena!
    Jo dom har garderober vid entren for typ 25 kr eller nat sant. Lokalen ser val ut som typ en gympasal som namndes ovan, men det ar heltackningsmatta + lite balkong pa sidorna.

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Men liksom, jag har ju inte tid att lämna grejer i en garderob? jag ska ju springa!!
    inget.

Reg.datum
    Jun 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentidiiot Visa inlägg
    Men liksom, jag har ju inte tid att lämna grejer i en garderob? jag ska ju springa!!
    jag vet, jag me! Jag försöker klura ut nån bra lösning på problemet, men man kommner liksom inte runt det faktum att det är november då och säkert svinkallt ute.

Medlem Danjo-Nazs avatar
    Reg.datum
    Nov 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Tyvärr så har det varit så fruktansvärt dåligt ljud, de gånger jag varit på konsert där.
    Har bara varit där en gång, på NIN i våras, då var det iaf grymt ljud. Väldigt sällan, om någonsin, jag gått på en konsert med så bra ljud.
    bilddagbok
    last.fm
    1011101011

Reg.datum
    Sep 2005

Standard

jag vet, jag me! Jag försöker klura ut nån bra lösning på problemet, men man kommner liksom inte runt det faktum att det är november då och säkert svinkallt ute.
    Äh, man får stå ut, är man hardcore-fan så är man [^]
    inget.

Medlem Kevlarjeanss avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Jag ska muta ett syskon som får vara där 5 minuter innan insläpp och ta allt vad ytterkläder heter.. Sen vet jag inte vad jag ska göra på vägen hem, men då har man säkert en såpass varm känsla i kroppen som man bryr sig inte. :-P
    "Min värld" är som gjord för att spelas live!

Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kevlarjeans Visa inlägg
    Jag ska muta ett syskon som får vara där 5 minuter innan insläpp och ta allt vad ytterkläder heter.. Sen vet jag inte vad jag ska göra på vägen hem, men då har man säkert en såpass varm känsla i kroppen som man bryr sig inte. :-P
    Jo, jag tänkte typ göra detsamma, så tuff är jag tyvärr inte B)
    inget.

Reg.datum
    Jun 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kevlarjeans Visa inlägg
    bra ide...kan var lite extra snäll mot min mamma så hjälper hon säkert till. Men hur vet man när insläppet blir då?

Reg.datum
    Jun 2005

Standard

föresten, de gånger jag har varit på annexet har don haft som en liten inhängnad länst fram vid scenen, där dom som kommit först får stå. Alla andra får stå bakom ett staket lite längre bak. Nån som vet hur man får reda på om det kommer se liknande ut på kents spelning?

Reg.datum
    Sep 2005

Standard

bra ide...kan var lite extra snäll mot min mamma så hjälper hon säkert till. Men hur vet man när insläppet blir då?
    Står på biljetten!
    inget.

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •