Tänkte att vi kanske kunde ha en tråd att diskutera remixer av Kent-låtar rent allmänt. Sådana som finns, sådana som vore roligt att höra etc.
Jag kan börja med att jag vill hör en Shieldster-remix av Sjukhus, så kom igen nu Martin!
Tänkte att vi kanske kunde ha en tråd att diskutera remixer av Kent-låtar rent allmänt. Sådana som finns, sådana som vore roligt att höra etc.
Jag kan börja med att jag vill hör en Shieldster-remix av Sjukhus, så kom igen nu Martin!
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Jag vill höra en vilken-låt-som-helst-remix av Aphex Twin.
Shieldster Remix av "Ingenting" och Familjen Remix av "Töntarna", de är nog mina båda favoritmixar av Kentlåtar. Hittills, får jag tillägga. Från "Röd" så skulle det vara intressant att se hur "Idioter" kan göra sig ommixad, gärna något tyngre och snabbare mixad än originalet.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
vals för satan skulle kanske vara bra som remix eller taxmannen
Du och jag ☠
hela RÖD remixad av Justice...
kunde inte Kent offra dom smutsiga miljonerna dom fick in på sony E-dealen?
hehe
Skulle vara intressant med en Ananda Shake-mix på någon av låtarna från Röd.
Jo, om vi ska vara orealistiska.
De är mina favoriter med, tillsammans med 'Ingenting' Copyfokking-remix och 'Vy från ett luftslott' Punks Jump Up-remix.
Håller med, dem skulle jag vilja ha.
Som Shieldster-remixer.
Inte koll där, vem/vilka är det?
---John G. Bennett
---John G. Bennett
Nåid (tror jag det var) gjorde en remix av Music non stop som var superbra! Undrar vart den fanns med någonstans? Kanske inte ens fanns med på en singel iofs.