Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 26

Ämne: Radiointervjuer med kent?

  1. #1
    Medlem Kentlivetraders avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Vasastan, Stockholm
    Inlägg
    543

    Standard Radiointervjuer med kent?

    Hej, ett gammalt kent fan här, vet någon av er om SR planerar att sända radio intervjuer med kent i kommande veckorna?

    Jag minns att program som Musikjournalen och P3 Pop brukade sända jättebra intervjuer med playback musik under ca. 1997-2007. Det vore intressant om de kunde göra några intervjuer denna gång med...

    Tacksam för lite info!

  2. #2

    Standard

    Or the one from Sirius Nordic Rox from November 15, 2009.
    reddit.com/r/UKbands

  3. #3

    Standard

    Jag har länge önskat att Kent dyker upp på Mix Megapols morgonshow med Adam & Gry. Världens bästa morgonsnack, och världens skönaste gäster. Christian Walz, Melody Club, Fibes oh Fibes-Christian, Kent...???
    Gärna under en onsdagmorgon också, så Alex Schulman kan säga sitt.
    Senast redigerat av bara socker man ser den 2009-11-18 klockan 17:10.
    Du och jag, Döden <3

  4. #4
    Medlem Melacks avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    1 421

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av bara socker man ser Visa inlägg
    Jag har länge önskat att Kent dyker upp på Mix Megapols morgonshow med Adam & Gry. Världens bästa morgonsnack, och världens skönaste gäster. Christian Walz, Melody Club, Fibes oh Fibes-Christian, Kent...???
    Gärna under en onsdagmorgon också, så Alex Schulman kan säga sitt.
    Alex Schulman är en pajas och Mix Megapol är en skitkanal, varför skulle kent vilja ställa upp där?
    älskling; jag har hittat in från mörkret
    det finns hopp om en förändring
    men det tar den tid det tar


    http://hajpland.blogspot.com

  5. #5

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Melack Visa inlägg
    Alex Schulman är en pajas och Mix Megapol är en skitkanal, varför skulle kent vilja ställa upp där?
    Vill minnas att de ställde upp där runt TTS-släppet (eller var det rix fm?).
    Spöklikt vit
    i solskens dis

  6. #6

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Melack Visa inlägg
    Alex Schulman är en pajas och Mix Megapol är en skitkanal, varför skulle kent vilja ställa upp där?
    Som du förmodligen redan vet så är Mix Megapol en av Sveriges största radiokanaler. Morgonshowen har fått radiopriset "Årets morgonshow" två år i rad nu.
    Varför Kent skulle vilja ställa upp där i en live-intervju, frågar du... Du kan förhoppningsvis räkna ut med röven att det är bra reklam för bandet - och inte tvärtom, bara för att du själv tycker att det suger...
    Du och jag, Döden <3

  7. #7
    Erfaren medlem förgätmigejs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003
    Inlägg
    27 192

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av bara socker man ser Visa inlägg
    Jag har länge önskat att Kent dyker upp på Mix Megapols morgonshow med Adam & Gry. Världens bästa morgonsnack, och världens skönaste gäster. Christian Walz, Melody Club, Fibes oh Fibes-Christian, Kent...???
    Gärna under en onsdagmorgon också, så Alex Schulman kan säga sitt.
    Jag önskar speciellt inte det fetstilta.
    Men jag tror att Martin gjorde en intervju för Mix Megapol vid TTS-släppet ja.
    I can tell by the way you smile, I'm smiling too
    I see myself in you

    In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.

  8. #8
    Medlem 748s avatar
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    Birmingham
    Inlägg
    254

    Standard

    Om någon missade Nordic Rox-avsnittet så har jag lyckats spela in hela skiten. Håller just nu på att exportera det som en mp3-fil vilket kommer ta ett tag, så jag kommer ladda upp den imorgon när jag kan.
    Cheddarsjäl

    http://merkurius.me

  9. #9

    Standard

    Oh, underbart! Jag fattade inte ens vart man kunda lyssna, haha.
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  10. #10
    Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    C14H19NO2
    Inlägg
    5 554

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av 748 Visa inlägg
    Om någon missade Nordic Rox-avsnittet så har jag lyckats spela in hela skiten. Håller just nu på att exportera det som en mp3-fil vilket kommer ta ett tag, så jag kommer ladda upp den imorgon när jag kan.
    Vilket är originalformatet?

  11. #11
    Medlem 748s avatar
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    Birmingham
    Inlägg
    254

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Oh, underbart! Jag fattade inte ens vart man kunda lyssna, haha.
    Ja, det var knappast lätt att hitta, men det gick till slut ;P

    Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Vilket är originalformatet?
    Streamat, sen spelade jag in det som WAV och exporterade till MP3.

    Här är i alla fall hela härligheten. Jag tryckte igång så fort programmet började så det är ungefär en halvtimme innan Kent kommer med. Allt som allt är det lite drygt 2 timmar, varpå jag slutade spela in så fort Kents bit var klar.

    Ber också om ursäkt för att kvaliteten inte är helt lysande, men det borde duga ändå. Alla små glapp när de pratar är inte mitt fel, utan lätt precis så under sändningen, så det tar jag inget ansvar för

    http://www.hotshare.net/en/audio/199244-5733064eee.html

    Hoppas ni gillar det
    Cheddarsjäl

    http://merkurius.me

  12. #12
    Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    C14H19NO2
    Inlägg
    5 554

    Standard

    Modigt av dig att lägga upp detta.
    Tyvärr tror jag att detta strider mot forumets regler.

  13. #13
    Medlem 748s avatar
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    Birmingham
    Inlägg
    254

    Standard

    Jisses, det glömde jag faktiskt bort helt... Ville mest posta den för alla som missade det, eftersom det inte finns något sätt att höra det annars.

    Hmm, ja om det är ett problem så tar jag bort den. Kanske kan klippa bort låtarna och posta om den om jag orkar (eller så kan någon ladda ner den och göra detsamma -winkwink-).
    Cheddarsjäl

    http://merkurius.me

  14. #14
    Erfaren medlem crappers avatar
    Reg.datum
    Jun 2004
    Ort
    Skövde., , .
    Inlägg
    4 058

    Standard

    Är lite trög nu men vilken regel?

  15. #15
    Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    C14H19NO2
    Inlägg
    5 554

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av crapper Visa inlägg
    Är lite trög nu men vilken regel?
    8. Det är totalförbjudet att diskutera piratkopiering som nedladdning, bootlegs och liknande, och självklart allt som hör det till. Du får alltså inte berätta om var man kan hitta/köpa sånt material. Du får inte heller prata om att skicka filer som andra personer har upphovsrätten till över MSN och liknande.

    Men däremot får du diskutera till exempel pirate bay, den nya lagen och outgivna låtar, bara diskussionen förs helt utan nedladdningsreferenser.

    Det är också tillåtet att diskutera, och länka till, material som upphovsrättsägaren gjort tillgängligt för fri nedladdning. Det är också okej att länka till Youtubeklipp.

    Däremot får du INTE länka till några fildelningssajter eller berätta om butiker/personer som på något sätt sprider sådant material som är upphovsrättsskyddade.

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •