2000 snickrade Johan Glans och David Batra ihop humorserien "Räkfrossa" för SVT.
Som återkommande gästskådis hade de bl.a. Jonas Inde. Ett genidrag. Och nu nostalgi.
2000 snickrade Johan Glans och David Batra ihop humorserien "Räkfrossa" för SVT.
Som återkommande gästskådis hade de bl.a. Jonas Inde. Ett genidrag. Och nu nostalgi.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Såhär i vintertid så får vi drömma oss bort till sommar, grillande m.m.
- Men börjar du bli hungrig nu?
- Nej, fan, det finns ju brännvin.
- Jävla plastaskit! Jävla skohorns... nej, man kan lika bra skita i att köpa ett sånt jävla skohorn.
- Varför köpte du inte metall med en gång?
- Jävla plastaskit! Plast är vad fan det är. Plast passar bra i leksaker. Det har aldrig passat i...
Ha ha ha, Kjell the man... Att det brinner bra verkar vara det viktigaste när han grillar, inte hur maten kommer att smaka av all tändvätska.![]()
Låt dom komma nu
Senast redigerad av Embelie den 2009-12-27 klockan 10:40
jag kan inte hjälpa att jag älskar grotesco:
don't have to be beautiful, but it's nice.
Från gårdagens Thåström-konsert i Linköping. Notera hur Thåström välter Ossler vid 0:50
Han fick dock en försoningskram sedan.
Stackarn! Men den är ju väldigt söt.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Det roliga med detta klipp är att när han firar och springer med ryggen mot publiken så är det Real fansen som sitter där, vilket han ser han han sen upptäcker när han vänder sig om.![]()
Senast redigerat av bcq den 2010-02-17 klockan 16:22.
En klassiker, vet i fan om jag postat den här innan. Z-TV intervjuade musikern Daniel Johnston innan en Sverigekonsert 2002.
Johnston, bl.a. manodepressiv, botaniserar bland The Beatles-vinyler precis när TV-teamet anländer. Det genomsyrar hela intervjun.
rikard palm gör parodi på sig själv.
(jag hoppas att jag inte postat den innan.)
don't have to be beautiful, but it's nice.