Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 32

Ämne: Concerten in het najaar van 2007

  1. #16
    Nybörjare
    Reg.datum
    Sep 2007
    Inlägg
    13

    Standard

    Oh vijf uurtjes is idd niet veel zeg Zie ik het goed dat de kaartjes voor Kopenhagen nog niet uitverkocht zijn? Oh men

    Oh, de nieuwe CD is goed dus... Ik kan niet meer wachten

  2. #17

    Standard

    Wat leuk dat er een Kent-forum is. Ik heb de nieuwe CD via iTunes gedownload en zoals de meeste albums heeft het eventjes tijd nodig er aan te wennen, maar het is weer een super-album ! Nu wil ik graag naar een concert, maar ik moet nog even uit zien te vinden waar de e.v. concerten zijn en hoe je daarvoor aan kaarten kan komen.

  3. #18

    Standard

    Kent is een van die groepen waar ik uren- en urenlang naar kan luisteren. Vroeger Depeche Mode, maar dit werd op een gegeven moment ietwat depri-muziek. Dit gevoel heb je bij Kent geen moment. Hoewel ik wel parallellen met zowel Depeche Mode en ook toch wel Coldplay kan beluisteren (een andere favoriete band), klopt bij Kent gewoon de hele productie van voor tot achter. Ik word er helemaal rustig van en krijg een intens gevoel van geluk ...

  4. #19
    Erfaren medlem m@rcos avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Nederländerna
    Inlägg
    2 441

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av YoenNL Visa inlägg
    Wat leuk dat er een Kent-forum is. Ik heb de nieuwe CD via iTunes gedownload en zoals de meeste albums heeft het eventjes tijd nodig er aan te wennen, maar het is weer een super-album ! Nu wil ik graag naar een concert, maar ik moet nog even uit zien te vinden waar de e.v. concerten zijn en hoe je daarvoor aan kaarten kan komen.
    Hej,

    Välkommen YoenNL.

    Als je in november of december naar een concert wilt, 1 december in Trondheim zijn nog kaarten vrij.
    Je kunt het ook proberen via http://forumet.kent.nu/forumdisplay.php?f=50.
    Of wachten op het voorjaar van 2008. Succes
    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    vilken rolig spoiler du har! jag tycker om sån't som får mitt nyfikna jag att skratta.

  5. #20
    Erfaren medlem m@rcos avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Nederländerna
    Inlägg
    2 441

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av YoenNL Visa inlägg
    Kent is een van die groepen waar ik uren- en urenlang naar kan luisteren. , klopt bij Kent gewoon de hele productie van voor tot achter. Ik word er helemaal rustig van en krijg een intens gevoel van geluk ...
    Spot on!
    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    vilken rolig spoiler du har! jag tycker om sån't som får mitt nyfikna jag att skratta.

  6. #21

    Standard

    Hej hej M@rco, ik begrijp dat jij een grote fan bent, net als ik trouwens ;-) Waarom staan we in Nederland zo weinig open voor muziek "van het continent" (anders dan UK/USA dus)....

    Ik weet niet of er in december concerten zijn, anders wacht ik denk ik maar tot volgend jaar. Is er al iets bekend over 2008?

  7. #22
    Erfaren medlem m@rcos avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Nederländerna
    Inlägg
    2 441

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av YoenNL Visa inlägg
    Hej hej M@rco, ik begrijp dat jij een grote fan bent, net als ik trouwens ;-) Waarom staan we in Nederland zo weinig open voor muziek "van het continent" (anders dan UK/USA dus)....
    Kwestie van smaak. Wij hebben goede smaak, de rest niet .

    Citat Ursprungligen postat av YoenNL Visa inlägg
    Ik weet niet of er in december concerten zijn, anders wacht ik denk ik maar tot volgend jaar. Is er al iets bekend over 2008?
    Nog niets bekend, maar ik ga dan zeker ook weer kaartjes proberen te krijgen .
    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    vilken rolig spoiler du har! jag tycker om sån't som får mitt nyfikna jag att skratta.

  8. #23

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av YoenNL Visa inlägg
    Kent is een van die groepen waar ik uren- en urenlang naar kan luisteren. Vroeger Depeche Mode, maar dit werd op een gegeven moment ietwat depri-muziek. Dit gevoel heb je bij Kent geen moment. Hoewel ik wel parallellen met zowel Depeche Mode en ook toch wel Coldplay kan beluisteren (een andere favoriete band), klopt bij Kent gewoon de hele productie van voor tot achter. Ik word er helemaal rustig van en krijg een intens gevoel van geluk ...
    Grappig! Kent vind ik namelijk zelf wel een beetje depri af en toe, maar het is geen Depeche Mode gelukkig. Toen ik nog in Zweden woonde had ik wel eens een förfest bij een goede vriend en vriendin. Die vriend is ook Kent-fan maar van zijn (inmiddels ex-)vriendin mocht er nooit Kent worden gedraaid omdat ze het zo deprimerend vond.

  9. #24

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av m@rco Visa inlägg
    Ik woon bij de grens met Dld, en kan zo de autobaan op. Schat dat het ongeveer 5 uur karren is. Sneller dan met de trein of vliegtuig, want dan heb je ook nog voor en na transport. En ik heb de nieuwe cd helaas nog niet binnen, is vrijdag al verstuurd. Ik heb hem met een aantal andere cd's besteld bij cdon, maar de vorige bestelling, de ltd van DOJD, is onderweg 2 x verdwenen, kreeg hem pas bij de 3de keer. En ik raad je zo'n lange vakantie zeker aan, dat zit er voor ons de komende jaren niet in.

    Välkommen Franklin. Er is ruimte genoeg bij mij in de auto voor drie.
    Begrijp ik het dan goed dat er nog kaarten zijn voor het concert in Kopenhagen? Mijn vriendin zou ook dolgraag naar een concert van ze willen. Wellicht dat zij en ik wel tijdens de kerstperiode in Kopenhagen zijn, maar dat is dus zo'n 2 weken te laat.

  10. #25
    Erfaren medlem m@rcos avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Nederländerna
    Inlägg
    2 441

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av franklinvv Visa inlägg
    Begrijp ik het dan goed dat er nog kaarten zijn voor het concert in Kopenhagen? Mijn vriendin zou ook dolgraag naar een concert van ze willen. Wellicht dat zij en ik wel tijdens de kerstperiode in Kopenhagen zijn, maar dat is dus zo'n 2 weken te laat.
    http://forumet.kent.nu/forumdisplay.php?f=50

    Als ze er zijn, vind je ze daar. Lees wel eerst de regels over door(ver)kopen van tickets.
    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    vilken rolig spoiler du har! jag tycker om sån't som får mitt nyfikna jag att skratta.

  11. #26
    Nybörjare
    Reg.datum
    Sep 2007
    Inlägg
    13

    Standard

    Nou ja, ik heb toch maar besloten volgend jaar te gaan als ik dan kaartjes ergens voor kan krijgen... Ik heb de nieuwe CD en vind hem helemaal geweldig! Voor nu is het gewoon te veel, zit midden in een verhuizing haha

  12. #27
    Erfaren medlem m@rcos avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Nederländerna
    Inlägg
    2 441

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Verliefd Visa inlägg
    Nou ja, ik heb toch maar besloten volgend jaar te gaan als ik dan kaartjes ergens voor kan krijgen... Ik heb de nieuwe CD en vind hem helemaal geweldig! Voor nu is het gewoon te veel, zit midden in een verhuizing haha

    Succes met de verhuizing, en voor het kopen van de kaartjes volgend jaar ook succes .
    Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    vilken rolig spoiler du har! jag tycker om sån't som får mitt nyfikna jag att skratta.

  13. #28
    Medlem candersons avatar
    Reg.datum
    Nov 2005
    Ort
    Albuquerque, New Mexico USA
    Inlägg
    200

    Standard Please help Kent win the Swedish Pop Cup!

    Sorry for writing in english, but I wanted all Kent fans to know about this competition and currently Kent is lagging behind by about 3%. Please cast your vote for Kent at this website

    http://sr.se/cgi-bin/p3/nyhetssidor/...rtikel=1538814

    This is the final match and they are up against Lars Winnerbäck.

    Also remember that you may be able to vote more than once if you delete your cookies and log back in to vote.

    Dank u wel!

    -Chris
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttisju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai.

  14. #29
    Medlem candersons avatar
    Reg.datum
    Nov 2005
    Ort
    Albuquerque, New Mexico USA
    Inlägg
    200

    Standard

    Sorry, I meant to make this a new thread.
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttisju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai.

  15. #30
    Smygare Marcels avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Ort
    Lopik, Nederländerna
    Inlägg
    2

    Standard Concert in CPH

    Zelf ben ik op de 9de geweest ook in kopenhagen. Eindelijk na zoveel jaar. Wat me opviel was dat het een feestje was. De zanger staat daar echt "having a good time". Ik zat dan te denken, dat de muziek dan ook wel wat vrolijkers zou zijn, zo klonk het ook. Thuis met het nieuwe album aan het vertalen, oei oei best heftig allemaal. Zo gek dat de "vrolijk" klinkende muziek samen kan gaan met zulke donkere teksten. Wat moet hij allemaal wel niet meegemaakt hebben.

    Zelf ben ik een beetje zweeds aan het leren en dat doe ik ook aan de hand van de liedjes van Kent, ik ben eigenlijk wel benieuwd of daar ook anderen mee bezig zijn.

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •