Idioter demon var väldigt bra.
Idioter demon var väldigt bra.
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
Idioter demon är förmodligen den bästa demon jag har hört med Kent. Vilken käftsmäll man fick under första lyssningen. Om nästa projekt låter som den är jag nog benägen att säga att det blir det bästa dom gör.
Every beat of your drum is wasted
and every song you sing is a fake
and every word is a hesitation
you did it great...
Går det att höra de här stycket någonstans online? Jag sitter lite knivigt till för itunes och skivaffärer!
Köp den på kent.nus digitalshop, det gör i alla fall jag, det är enkelt.
Skulle gärna, men då jag är fast i Thailand (Känns som om jag försökt dölja det i en evighet nu, haha) så funkar den inte. Ska ju ha den i fysisk form direkt när jag kommer hem men nu har jag bara spotify, youtube och resten av internet i low speed tillgängligt.
Socks (Inte sucks, den här är till dig Ellen!) to be me? Hell yeah!
jag tänkte precis säga tvärtom, det var bara slutet som jag tyckte om. tack och lov för at originalet inte låter likadant.
socker-demon var mer en sån reaktion, nu blev jag närmast besviken. eller glad för originalet snarare.
edit: bara för att göra det klart: ja, jag tyckte om demon. det går ju inte att säga annat.
don't have to be beautiful, but it's nice.
Idioter EP finns nu uppe på Spotify, för er som ännu inte köpt eller hört den.
http://open.spotify.com/album/4b7ETKP9Ei8wCFESe1b92W
.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
demon är ju jättemysig, tycker de kunde ha gett ut den så från början istället
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Lyssnar för första gången på singelversionen av Idioter. Lite intressanta skillnader i musiken. Jag tror jag föredrar albumversionen dock.
som flugorna på socker betyder ingenting