ett ypperligt tillfälle att lära känna nytt folk, spec då ja lär stå i publiken utan nån ja känner sen innan (såg att de fanns en liknande tråd för 6/12..)
såå vilka ska dit den sjunde?![]()
ett ypperligt tillfälle att lära känna nytt folk, spec då ja lär stå i publiken utan nån ja känner sen innan (såg att de fanns en liknande tråd för 6/12..)
såå vilka ska dit den sjunde?![]()
jag och detärbarasakermanser ska visst dit kom vi fram till idag...
Jag och 2 vänner=)
Sofia747 och jag will be there, båda lundkonserterna.
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
jag börjar ångra mig, möhosv
inget.
Jag ska nog bara se den första, 6/12.
Har dock chans att gå 7/12 oxå om jag vill.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Klart man ska dit. Ska bli gött att se gubbarna igen![]()
\"och du & jag håller andan och håller händer i språnget,
det är inte så långt hem\"
jag & popdrog kommer att se konserten. den kvällen innan också. tänkte försöka lite skämtsamt påpeka för jocke att det blåser lite idag, lite sådär mest på skoj bara för gamla tiders skull
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
mysigt alltså! fast tobbe vill väl stå framför martin och någon konsert MÅSTE jag stå framför sami. fast jag och linnea planerar att göra det i stockholm så... ingen annan gillar ju sami av oss som ska gå så och och linnea tar saken i egna händer. carin hänger säkert också på, fast hon sitter väl helst hos markus eller något............