Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: En plats i solen

  1. #1
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard En plats i solen

    No niin laitetaan nyt tännekin.
    30. kesäkuuta 2010 tulee Kentiltä ihan uusi studioalbumi, En plats i solen.
    Ja tänään tuli sinkku kahdella uudella biisillä, Gamla Ullevi ja Skisser för sommaren, jotka voi ostaa ainakin Kentin omasta musakaupasta, jonka löytää etusivulta.
    Albumin biisit on tehty aikaisin keväällä, levytetty Kentin omassa studiossa ja levyn on tuottanut Kentin kanssa Stefan Boman.

    Tässä biisilista:

    01. Glasäpplen
    02. Ismael
    03. Skisser för sommaren
    04. Ärlighet Respekt Kärlek
    05. Varje gång du möter min blick
    06. Ensam lång väg hem
    07. Team building
    08. Gamla Ullevi
    09. Minimalen
    10. Passagerare

    Täällä näkee kuvat ja voi lukea tuon virallisen uutisen: http://kent.nu/2010/06/14/nytt-album-en-plats-i-solen/

  2. #2
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Todella yllättävää että seuraava albumi tulee nyt jo! Mutta ilolla otetaan vastaan Jostain olen lukenut että heillä oli materiaalia vaikka kuinka paljon, niin mikäpäs siinä. Luultavasti jatkoa RÖDille?

    Edit:haha Kentina, Vazaremsan.
    Ingen på vägarna
    bara döda grävlingar

  3. #3
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Luulin eka vitsiksi, kun oli tuollainen levynkansikuva ja sellainen nimi, jotenkin tuntui oudolta, jonkun matkatoimiston mainokselta. Ja tuli muuten ekana joku 90-luvun eurodance mieleen... Mutta nyt alkaa tottua. Ja onhan nyt kesä että sopii En plats i solen hyvin. Ja onhan se palmukuva hieno.
    Oon nyt kuunnellut noita paria uutta biisiä ja ne on tosi hyviä ja muuttuu paremmaks taas mitä enemmän kuuntelee että kannattaa antaa niille aikaa, ja mä taidan odottaa koko albumia ja kuunnella kunnolla läpi ennenkuin päätän mitään.

    Hehe till Grävlingen.
    Senast redigerat av Kentina den 2010-06-14 klockan 09:07.

  4. #4

    Standard

    OMGOMGOMG! :'DDDDDDD Aaak!

    (joo, siis kuten huomaatte, menetin äsken kykyni ilmaista itseäni mitenkään järkevästi)

    Siis. Vau. Nopeaa. Odottamantonta. I h a n a a! <3 Jipii! Mielenkiintoinen kansikuva. Erittäin. Ilmestyyköhän tuo sinkku siis koska fyysisenä? Kun en saa nettikaupasta ostettua :<

    Ja jos tämän levyn tiimoilta on skivsignering kaksi viikkoa sen jälkeen kun olen lähtenyt Tukholmasta, syön pääni. Ja uin takaisin.

    + rakastan sinkun kantta! Ihanaaaaa!
    Mais je ne sais pas qui tu es derrière ton visage digital
    Je suis amoureux de l’image
    Et j’ai peur que tu sois seulement un mirage
    Je ne sais pas qui tu es

  5. #5
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Mulla loksahti suu auki ihan kirjaimellisesti kun luin uutisen uudesta levystä. Aika nopeaa toimintaa kyllä, mutta toimiihan se näinkin
    Nuo kaksi uutta biisiä kuulostavat oikein lupaavilta.

    Lisää odotettavaa heinäkuun keikoille
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

  6. #6
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    No niin nyt olen ehtinyt kuunnella albumin aika monta kertaa läpi ja on syntynyt jonkinlainen käsitys biiseistä.
    Muut biisit on ainakin ihan erilaisia kuin Gamla Ullevi ja Skisser för sommaren, kuten arvata saattoi. Mutta todella kaunis levy. Kaunis on varmaan hyvä sana kuvaamaan sitä. Hienosti sopii yhteen akustiset soittimet ja electro. : )
    Lempikappaleiksi on kohonneet Ismael, Varje gång du möter min blick, Team building ja Ensam lång väg hem. Tuo Ensam lång väg hem vaati hieman enemmän kuuntelukertoja ennenkuin kasvoi, ja Samin kitarasoolo on ihan mahtava, nostaa hyvää biisiä entisestään.
    Täytyy myös kehua Jocken tekstejä jotka on mun mielestä ehkä parhaita ikinä ja Jocken ääni myös. Menee vieläkin kylmät väreet. Kiitos Kent!! Toivottavasti soitatte näitä uusia kappaleita livenä kesällä.
    Terveisin "fangirl_87"
    Senast redigerat av Kentina den 2010-06-29 klockan 11:13.

  7. #7

    Standard

    Ihanan ilmava levy! Jotenkin leijuu kun tätä kuuntelee. Tosin ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen oli vain että mitä hittoa, miten kummallinen levy! Ja että vau, miten erilainen taas kuin Röd!
    Rakastan Glasäpplenia, aaaaah. Ja Ismael! Varsinkin se kertosäe, iik! så blås en kyss & fyll min kvot <3 Ja hei, Skisser för sommaren, tekeekö vähän mieli dansata sen tahtiin? Ihanaihana <3 Ja nyt muuten aloitin viimeisen lauseen tässä viestissä, joka alkaa sanalla "ja" :'D
    Ärlighet respekt kärlek vaati vähän kuuntelua, ensin olin vain että mikäs mieskuoro tässä veisaa! Mutta sitten, en tiedä mitä tapahtui, jotenkin se vain sulatti sydämeni, ja nyt pidän siitä kauheasti! Sama tapahtui Varje gång du möter min blickin kanssa (Jocken vokaalit kertosäkeessä = me gusta mucho!), vaikka pidin sitä aluksi ehkä vähän... tylsänä. Ensam lång väg hemistä pidän kauheasti.
    Team building, Gamla Ullevi ja Minimalen ovat minusta levyn paras osa ja siis kolme suokkariani levyltä (ja ai niin, tietty Glasäpplen ja Ismael myös). Passagerare tuntui aluksi melko siirappiselta, enkä oikein pidä vierailevan naisen äänestä. Mutta ehkä pääsen sen yli... koska minusta tuntuu, että Ärlighet respekt kärlekissä tapahtunut sulamisprosessi on jo käynnissä.

    Hö. Aina kun alan selittämään, mitä ajattelen Kent-levystä, siitä tulee vain kokoelma erilaisia tapoja sanoa "omg niin paras!"
    Mais je ne sais pas qui tu es derrière ton visage digital
    Je suis amoureux de l’image
    Et j’ai peur que tu sois seulement un mirage
    Je ne sais pas qui tu es

  8. #8
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Mutta todella kaunis levy. Kaunis on varmaan hyvä sana kuvaamaan sitä. Hienosti sopii yhteen akustiset soittimet ja electro. :
    Kaunis on munkin mielestä hyvä adjektiivi kuvamaan uutta levyä muutaman kuuntelukerran jälkeen. Lempikappaleita tällä hetkellä on Varje gång du möter min blick, Team Building, Ensam lång väg hem ja Passagerare.
    Mun suosikkibiisi tältä levyltä tulee kuitenkin varmaan olemaan joku ihan muu. Rödiltä se on nykyään Idioter, vaikka aluksi en oikein pitänyt siitä yhtään.

    Juu, mutta tuun sitten myöhemmin kirjottamaan jotain vähän painavampaa sanottavaa, kunhan oon levyä ehtinyt kuunnella enemmän
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

  9. #9

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Täytyy myös kehua Jocken tekstejä jotka on mun mielestä ehkä parhaita ikinä ja Jocken ääni myös.
    Tuo on muuten totta! Tai siis, Varje gång du möter min blickin lätta fingrar genom tyget på dom kläder du valde för nån annans skull... on ihastuttava, kuten "ett fullständigt normalt tillstånd där allt är trasigt" ja monet muut - mutta nuo nyt tulivat ensimmäisinä mieleen, koska alkuvaikutelmasta huolimatta olen nyt kuunnellut eniten Ärlighet respekt kärlekiä ja Varje gång du möter min blickiä, ja pidän niistä ihan rutosti. Aaah, rakastan tätä levyä niin paljon! Kiitoskiitos ihana Kent, olette parhaita!
    Mais je ne sais pas qui tu es derrière ton visage digital
    Je suis amoureux de l’image
    Et j’ai peur que tu sois seulement un mirage
    Je ne sais pas qui tu es

  10. #10
    Medlem Timos avatar
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Åbo, Finland.
    Inlägg
    266

    Standard

    Joo siis noi Ismael ja Skisser för sommaren toimii. Gamla Ullevi potkii pinnan alla. Muuten vaatii vielä kuuntelua (niinku aina =D )
    Ich will
    Ihren Herzschlag kontrollieren

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •