men om det går efter ip-nummer, borde man inte kunna använda firefox proxy-plugin som fifflar med ip-nummer och proxy och sånt för att ge kent fördelar?
men om det går efter ip-nummer, borde man inte kunna använda firefox proxy-plugin som fifflar med ip-nummer och proxy och sånt för att ge kent fördelar?
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Vad tror ni om sahara hotnights mot melody club då?
jag är kluven.. tycker inte nån av dom är speciellt bra..
men man kanske ska rösta på dom som har minst chans mot kent sen då
Melody Club är väl snäppet bättre, dessutom har jag hur mycket minnen som helst till "boys in the girls room". Sahara Hotnights har ju lyckats bättre på typ tracks och skivförsäljning så jag tror att de är ett svårare motstånd för Kent.
Jag tycker personligen att Sahara Hotnights är ett bättre band med bättre låtmaterial än Melody Club så jag hoppas de vinner nästa vecka. Ser ändå dem inte som ett hot mot Kent i finalen.
Inte för att jag ser något av de banden (eller artisterna heller för den delen) som något hot mot Kent i finalen. Tror redan nu de kommer soppa mattan med de andra. Bara vi håller ihop nu
Haha kent vann,,,,,,,,,kent är bäst
Njaa Melody club är bättre än Sahara Hotnights, tycker jag.
Det ligger tomhylsor i parken
Våra fötter är en meter
över marken
jaha.. sahara hotnights vann överlägset över melody club.
lätt mostånd ;]
Ja, fall på knä, knäpp händerna till bön och prisa Herren för Saharas seger. Melody Club kan fara åt helvete.
Nu återstår det att se med vilken marginal Kent vinner, de lär ju onekligen kravla sig ur nästa omgång som segrare.
Vem orkar bry sig om röstningstävlingar på radiokanaler om vilka band som är populärast..?
Vill inte verkar bitter och sur, men ärligt talat...
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
dags att dra upp tråden. det är dags att börja tokrösta vänner, vi får inte låta sahara hotpants slå kent!
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
HA! kent vinner överlägset!!
Det ligger tomhylsor i parken
Våra fötter är en meter
över marken
ja vi får väl hoppas det.. men kom ihåg hur det var sist mot ark
hmm känns inte som att kent kommer slå mando diao sen faktiskt : S
just nu så leder sahara hotnigts med lite mindre än 5%