Jag antar att vi är ett gäng svenskar som tänker ta en tripp till helsingfors för att se premiärspelningen.
Är det någon som har något bra tips hur man tar sig dit och tillbaka för en relativt billig peng?
Jag antar att vi är ett gäng svenskar som tänker ta en tripp till helsingfors för att se premiärspelningen.
Är det någon som har något bra tips hur man tar sig dit och tillbaka för en relativt billig peng?
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Relativ billig peng? Billigast är att flyga, då slipper man ta ledigt så mycket på jobb. =)
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
Det får nog bli flyget, båt är ju billigt men jag kan inte vara borta från jobbet längre än nödvändigt. Om någon lyckas hitta en billig flygbiljett tur och retur kan ni gärna få tipsa om det i den här tråden...
Senast redigerat av mic den 2007-08-23 klockan 14:10. Anledning: info föll bort
\"Vaan itseni tähden minä tämän kirjoitan\"
- Sinuhe
Om du är liten och bor i Umeå så kan du åka RG Line från Umeå till Vasa, billigt, och sen kan du gömma dig i min resväska när jag åker tåg från Vasa till Helsingfors. Gratis tågresa för dig. Och ja... min resväska är mysig.