Joo det är det, men syftade på det innan - de är en hemlighet du aldrig kommer att få veta
Joo det är det, men syftade på det innan - de är en hemlighet du aldrig kommer att få veta
du, min vän i livet
de är en hemlighet du aldrig kommer att få veta - Jag vet att det var du, jag är inte dum ;D
Jag vet att det var du, jag är inte dum - tror du ja...
du, min vän i livet
tror du ja... - Ida är lite småblåst (a)
ida är lite småblåst (A) - Staffan är dum ibland =(
Staffan är dum ibland =( - staffan kan vara så elak. jag arbetade ju högstadieskola innan norr om stockholm dåra och där förstår du, skickade staffan avföring hem till mig med posten dåra
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
staffan kan vara så elak ibland. jag jobbade ju högstadieskola innan norr om stockholm dåra och där förstår du, skickade staffan avföring hem till mig med posten dåra - hahahahahahhaha![]()
hahahahahahhaha- nu schlappnar du av å tar fram pennan här, farbror barbro har ju lösning åt dä
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
nu schlappnar du av å tar fram pennan här, farbror barbro har ju lösning åt dä - Johan Rheborg
Johan Rheborg - percy nilegård
percy nilegård - percy tårar
percy tårar - i jymmden, kan ingen höja ej gjåta. och i jymmden, fåj man baja en chans
i jymmden, kan ingen höja ej gjåta. och i jymmden, fåj man baja en chans - neil armstrong
Neil Armstrong - är säkert Buzz Aldrin avundsjuk på
är säkert Buzz Aldrin avundsjuk på - för han fick sitta kvar i kapseln