imorgon och framåt - ska jag börja mitt nya liv och vara vuxen och ordentlig
imorgon och framåt - ska jag börja mitt nya liv och vara vuxen och ordentlig
Jag vill(e) vara intellektuell
Berest, belevad äckligt ung
ska jag börja mitt nya liv och vara vuxen och ordentlig - när jag känner att det behövs
när jag känner att det behövs - äta julskinka
äta julskinka - julbord
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
julbord - ånej, nu spillde hon ut all julmust igen!
Beauty is no quality in things themselves:it exists merely in the mind which contemplates them.
ånej, nu spillde hon ut all julmust igen! - nygårda nougatmust<3
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
It´s a must! - lät det inte trevligt när vi citerade flashback ang vad mustning är?
lät det inte trevligt när vi citerade flashback ang vad mustning är? - det har jag missat förklara
det har jag missat förklara - sök på mustning på flashback
sök på mustning på flashback - där kom sugröret fram igen
där kom sugröret fram igen - skumt
skumt - bubbligt och brunt antagligen
bubbligt och brunt antagligen - som chokladpudding
som chokladpudding - undra om hemkunskapslärarinnan gillar mustning