skulle grabbarna i mötley crue gillat - jockes tennisbanor uppmålat med importerad kola![]()
skulle grabbarna i mötley crue gillat - jockes tennisbanor uppmålat med importerad kola![]()
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
jockes tennisbanor uppmålat med importerad kola- de hade säkert egna
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
de hade säkert egna - drugdealers on speed dial
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
drugdealers on speed dial - och playboybunnies
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
och playboybunnies - och tio hummerjeepar med diamantgrill och guldspinners![]()
och tio hummerjeepar med diamantgrill och guldspinners - det hade inte ens Lena Philipsson hemma i Vetlanda på sin tid
det hade inte ens Lena Philipsson hemma i Vetlanda på sin tid - och en afrikansk buske på huvudet enligt tullinspektör gömstedt i solstollarna
och en afrikansk buske på huvudet enligt tullinspektör gömstedt i solstollarna - Per Dunsö
Per Dunsö - honom bodde min mormor granne med när jag var liten![]()
honom bodde min mormor granne med när jag var liten - min morbror
min morbror - bob dylan-låtar på altanen i stugan på somrarna
Jag ville vara spirituell,
en gnistrande personlighet.
Men det kräver att man har gener och anlag
och det har inte jag.
http://eweeliina.bilddagboken.se
bob dylan-låtar på altanen i stugan på somrarna - gubbgnäll
Gubbgnäll - man blir trött på ditt jävla gnäll
:O - smiley