ich habe keine Ahnung - jawohl jawohl ich liebe alkohol
ich habe keine Ahnung - jawohl jawohl ich liebe alkohol
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
jawohl jawohl ich liebe alkohol - tyska är inget poetiskt språk precis
tyska är inget poetiskt språk precis - men ändå hade goethe stor inverkan på unga män när den unge kolamannens lidanden kom ut
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
men ändå hade goethe stor inverkan på unga män när den unge kolamannens lidanden kom ut - Werther
Werther - orginalkola
originalkola - den enda kola som jag vet är stenhård hela tiden
den enda kola som jag vet är stenhård hela tiden - hur snortar man den då?
hur snortar man den då? - ja får man den i halsen lär man väl kvävas innan man ens försöker
ja får man den i halsen lär man väl kvävas innan man ens försöker - heimlich
heimlich - nu ska göra en manöver och gå och lägga mig
nu ska göra en manöver och gå och lägga mig - säng
säng - sovpalts
sovpalts - trött
trött - jag
"Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"
jag - har fett hår
one november, spawned a monster in the shape of this child