baklänges - om man levde baklänges
om man levde baklänges - coldplays scientist-video
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
coldplays scientist-video - och var det inte de som gjorde en hyllningsvideo till Corbijns video där Dave Gahan går omkring som en kung i Alperna med en solstol under armen
och var det inte de som gjorde en hyllningsvideo till Corbijns video där Dave Gahan går omkring som en kung i Alperna med en solstol under armen - njuta av tystnaden
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
njuta av tystnaden - med Martin L Gores dåvarande fru på det blå maxi-omslaget till den låten
med Martin L Gores dåvarande fru på det blå maxi-omslaget till den låten - underklädesdesignern?
Björn Borg- en av alla dom som längtar efter sommaren
en av alla dom som längtar efter sommaren - och kanske att gå och lägga sig
och kanske att gå och lägga sig - ska jag nog göra
ska jag nog göra - samma här med Cynthia Lennons bok om sin man
ska jag nog göra -sova snart
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
sova snart - jag också
godnatt mina trådvänner - tänk inte för mycket på bestarna under din säng, i din garderob och i ditt huvud