V&A - en jävla skitplatta från helvetet, fy fan
V&A - en jävla skitplatta från helvetet, fy fan
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
en jävla skitplatta från helvetet - britneys nya (har dock inte hört den, så jag kanske inte ska uttala mig, men jag kan gissa :S)
Jag ska skydda de jag älskar med hjärta, kropp och själ,
jag ska skydda dem mot livet, som är hårt och fult
och kallt och jag ska ge dem allt
som blir kvar när jag är färdig med det här,
jag ska ge dem nåt som hjälper mot en ond och giftig värld.
Älskling, vi ska alla en gång dö.
britneys nya - britney rears
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
mm bröst <3 - vackra
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
vackra - pandor
Jag ska skydda de jag älskar med hjärta, kropp och själ,
jag ska skydda dem mot livet, som är hårt och fult
och kallt och jag ska ge dem allt
som blir kvar när jag är färdig med det här,
jag ska ge dem nåt som hjälper mot en ond och giftig värld.
Älskling, vi ska alla en gång dö.
pandahår - broder daniel
Broder Daniel - Henrik Berggren
Henrik Berggren - underbar
underbar - "du är underbar, jim" från boken Duktig pojke av Inger Edelfeldt, LÄS!
"du är underbar, jim" från boken Duktig pojke av Inger Edelfeldt, LÄS! - man borde kanske kolla upp den...
man borde kanske kolla upp den... - charlie wilton's war
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
öh vaede? - cache
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615