radioprogrammet Skivor från Vetlanda - elaka tungor när jag var liten att radio kristianstad bara ha fyra lp-skivor som dom spelar om och om igen
radioprogrammet Skivor från Vetlanda - elaka tungor när jag var liten att radio kristianstad bara ha fyra lp-skivor som dom spelar om och om igen
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
elaka tungor när jag var liten att radio kristianstad bara ha fyra lp-skivor som dom spelar om och om igen - lättlurade lyssnare
lättlurade lyssnare - de som lyssnar på bajsradio
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
de som lyssnar på bajsradio - luktar mer än lyssnar
luktar mer än lyssnar - bajshål
bajshål - ja det har väl alla människor, till och med drottning Silvia
ja det har väl alla människor, till och med drottning Silvia - svettningar
svettningar - på de minst oanade ställen
på de minst oanade ställen - svålen
svålen - styckare
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
styckare - kniven
kniven - vass
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
vass - egg
egg - ägg .
ägg - bacon