kan man göra annat än att bada i - bada bubbelpool är bra om man ätit ärtsoppa eller bruna bönor![]()
kan man göra annat än att bada i - bada bubbelpool är bra om man ätit ärtsoppa eller bruna bönor![]()
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
bada bubbelpool är bra om man ätit ärtsoppa eller bruna bönor - ja för var kommer alla bubblor i vattnet ifrån
ja för var kommer alla bubblor i vattnet ifrån - det är de där små varelserna som _happy brukar skriva om som sitter och äter bruna bönor och brunkål och ärtsoppa varje dag och sedan börjar tömma sina gasiga magar när nån badar bubbelpool
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
det är de där små varelserna som _happy brukar skriva om som sitter och äter bruna bönor och brunkål och ärtsoppa varje dag och sedan börjar tömma sina gasiga magar när nån badar bubbelpool - mucklor
mucklor - pettson
pettson - findus
Jag vill(e) vara intellektuell
Berest, belevad äckligt ung
findus - hängslar
hängslar - fängslar
fängslar - prison break
prison break - överskattad serie
överskattad serie - lost
lost - hawaii
hawaii - vulkaner
vulkaner - etna
etna - vesuvio