Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Hagnesta Hill som lp?

  1. #1

    Post Hagnesta Hill som lp?

    Goder afton gott folk!

    Jag har den senaste tiden försökt få tag på Hagnesta Hill som lp, men utan några speciellt bra resultat. Därför så tänkte jag höra om någon liten söt själ i detta Kent-universum som har en stycken sådan att sälja till mig eller vet var man kan få tag på denna pärla?

    Puss och kram på er!


    // Emma
    Jag vill bara höra dina hjärtslag

  2. #2
    Medlem Thims avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    320

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sweptaway Visa inlägg
    Goder afton gott folk!

    Jag har den senaste tiden försökt få tag på Hagnesta Hill som lp, men utan några speciellt bra resultat. Därför så tänkte jag höra om någon liten söt själ i detta Kent-universum som har en stycken sådan att sälja till mig eller vet var man kan få tag på denna pärla?

    Puss och kram på er!


    // Emma
    Jag har en, men det finns inte en chans i världen att jag säljer den (jag ville egentligen bara skryta). Lättaste sättet att få tag på den är nog tradera, har sett 3-4 stycken ligga uppe de senaste 10 månaderna. Den finns ju ändå i 1500 ex (500 svarta, 1000 genomskinliga), så chansen att det snart läggs ut en finns. Hör även runt med "butiker" på tradera, det skulle inte förvåna mig om det finns några ex där!

  3. #3

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Thim Visa inlägg
    Jag har en, men det finns inte en chans i världen att jag säljer den (jag ville egentligen bara skryta). Lättaste sättet att få tag på den är nog tradera, har sett 3-4 stycken ligga uppe de senaste 10 månaderna. Den finns ju ändå i 1500 ex (500 svarta, 1000 genomskinliga), så chansen att det snart läggs ut en finns. Hör även runt med "butiker" på tradera, det skulle inte förvåna mig om det finns några ex där!
    Åhh din lilla turnisse! Tack för tipsen (även om det blev ett väldigt sent tack ^^)!
    Jag vill bara höra dina hjärtslag

  4. #4
    Medlem Thims avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    320

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sweptaway Visa inlägg
    Åhh din lilla turnisse! Tack för tipsen (även om det blev ett väldigt sent tack ^^)!
    Lycka till! Jag hojtar ifall jag snubblar över ett ex.
    Det fanns en värld av is i hjärtat mitt, du starta en lavin när du gav mig ditt.

  5. #5

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Thim Visa inlägg
    Lycka till! Jag hojtar ifall jag snubblar över ett ex.
    Det vore jättemegasnällt! ^^ Ha en fortsatt trevlig sommar!
    Jag vill bara höra dina hjärtslag

  6. #6
    Erfaren medlem Indie-Jenss avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Ort
    samhälle, plats där flera hushåll har sin bostad
    Inlägg
    2 779

    Standard

    Hagnesta Hill släpptes bara som LP. Finns att köpa på ginza och cdon, svårare med den engelska versionen, men den ska också vara lätt att hitta.

    Vill du hitta den på vinyl däremot, blir det svårare.
    Every beat of your drum is wasted
    and every song you sing is a fake
    and every word is a hesitation
    you did it great...


  7. #7
    Medlem Thims avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    320

    Standard

    ser att genomskinliga vinylen ligger ute på tradera as we speak. det är alltså 2:a pressen om 1000 ex. hoppas detta inte klassas som reklam, det är bara hjälp!

  8. #8

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Thim Visa inlägg
    ser att genomskinliga vinylen ligger ute på tradera as we speak. det är alltså 2:a pressen om 1000 ex. hoppas detta inte klassas som reklam, det är bara hjälp!
    Åh tack! Jag har inte haft tillgång till dator de senaste dagarna och har därför inte sett ditt svar. Ska kolla in länken! Tack så hemskt mycket!
    Jag vill bara höra dina hjärtslag

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •