Berlin låter som en redig superhit redo att spelas sönder på radion. Eller i alla fall misshandlas lite som Den döda vinkeln. Vad tror ni om den låten?
Berlin låter som en redig superhit redo att spelas sönder på radion. Eller i alla fall misshandlas lite som Den döda vinkeln. Vad tror ni om den låten?
Men... Vad sysslar du med?
Är du lika ensam som jag?
"berlin låter som en superhit bla bla bla" mmmmkay och du har hört låten då eller?
Åååååh, "Berlin"! <3 Vilken låttitel!!! <3
Det är bara Jocke som kan skriva så vackra ord! <3 Ren briljans! <3
Vi kan väl vänta till vi hört låtarna med att spekulera vilken som blir andrasingel? Jag har inte sett någon bekräftad låtlista till skivan, innan dess förutsätter jag inte att "Berlin" är en officiell låttitel ens.
Edit: Fin bild iaf!
Senast redigerat av Rotuhiiri den 2007-08-29 klockan 06:28.
Jag hoppas den släpps som singel bara för att. =P
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
Och så fort albumet är släppt så har vi kanske åtta olika singel#2-trådar!
Är det förresten ens bekräftat att Berlin är en titel och inte bara arbetsnamn?!
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Ingenting är officiellt, men enligt säkra källor blir Berlin en riktig titel och en kommande singel. Dock är ingenting säkert att det blir den andra, men antagligen.
Bilden är såklart gjord i Photoshop, jag tog kort på en blomma och sen klipte jag lite från Ingenting-singeln. Tyckte tråden behövde det.
Vi kan ju spara den här tråden till senare
Hahaha, kan ni sluta skriva säkra källor, skriv enligt Kurt Andersson på Sony BMG eller vem det är som skrivit det.
Mina säkra källor säger att det är "Vagavararada" som blir andrasingeln, mina källor har dock bett mig att få vara hemliga... Låten är en fartfylld diskodänga som gästas av ingen annan än Morrisey!
Allt blir bara så löjligt om man tror på allt man läser...
Senast redigerat av Rotuhiiri den 2007-08-29 klockan 09:42.
Har du hört låten?
Vad vill du vi ska diskutera?
Ska vi diskutera hur namnet "Berlin" passar på en singel? Spontant så låter det inte som "en redig superhit redo att spelas sönder på radion.", men ur sitt sammanhang låter saker inte så spännande som de kan vara i verkligheten...
Gissar på att det är minst 2-3 månader innan andrasingeln kommer, känns jävligt ointressant att diskutera det nu?
Tippar på att vissa är riktiga namn av dem i Gaffa och andra bara är arbetstitlar. Inget säger om "Berlin" är det ena eller det andra (förutom "säkra källor"). "Berlin" är väl ingen titel som får mig att kissa i brallorna i extas, men den kanske passar låten väldigt bra?
mjoh, men ärligt talat tycker ja de känns lite dumt att ha stadsnamn i låttitlar,
innehållet blir väldigt bundet då. de skulle isåfall dessutom vara andra gången
Jocke gör detta och förra temat för låten "Flen/Paris" var att de är långt
mellan Flen och Paris, vilket kändes riktigt riktigt lamt :P
Is this the real life? Is this just fantasy?