Min första Kent konsert var 2005 i Vega i Köpenhamn, för mig är det magisk att få se dom spela där igen. Har också köbt till KB i Malmö, kommar bli roligt att få se dom spela första och sista konsert på turneén
Min första Kent konsert var 2005 i Vega i Köpenhamn, för mig är det magisk att få se dom spela där igen. Har också köbt till KB i Malmö, kommar bli roligt att få se dom spela första och sista konsert på turneén
Att inte konserten i KB Malmö är slutsåld ännu kan ju beror på det saftiga priset 530 kr...vilket jag kan tycka är ganska mycket.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
750 biljetter * 530:- = 397500. frågan är om den konserten ens går runt, kanske därför biljettpriset är så högt. eller nu kanske inte kent har superhögt gage men jag får känslan av att produktion och sånt som ska med kan kosta en del också. hoppas det blir grymt iaf även om jag håller mig lite längre bak eller kanske dricker öl. köa orkar jag bara inte göra, det är jag definitivt för gammal för nu
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Någon som har koll på om man kommer kunna köpa biljetter till vårturnén nu på onsdag i ett ombud, med kontanter? Det ska väl gå, så länge man betalar direkt liksom?