Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Bergs Betraktelser

  1. #1
    Nybörjare
    Reg.datum
    Mar 2003
    Ort
    , , Sweden.
    Inlägg
    33

    Standard Bergs Betraktelser

    Har en liten idé för hemsidan, som admin gärna får bolla vidare till grabbarna.

    Ett annat band som jag lyssnat mycket på igenom tiderna, förutom våra grabbar då, är Counting Crows.
    Sångaren Adam Duritz hade på deras sida en egen liten hörna där han bloggade lite men också en där han rekommenderade plattor.

    Min tanke är att grabbarna här kanske också skulle tycka det sistnämnda är roligt.
    Jag är inte direkt den mest aktiva läsaren av hemsidan eller forumet, men jag brukar ändå hålla lite koll på bandets kommentarer.
    Ibland smyger det sig in små tips och rekommendationer, men det är ju lite jobbigt att ha de utspridda över hela området. Plus, det brukar bara vara i förbigående.

    Jag får i vilket fall intrycket av att herr Berg gärna vill ge tips lite titt som tätt, lite personliga kommentarer och tankar om vissa plattor.
    Tänker kanske i första hand på lite mer klassiska saker som håller, sånt behöver ju liksom inte uppdateras år efter år. Nästan underhållsfritt.
    Ni kan bortse från titeln på inlägget, det var mer för uppenbara anledningar. Ingen vill veta vilka plattor som får 4 fantomenringar.
    Nä, självklart ska alla med. Det finns säkert någon som kan komma på något fyndigt namn..

    Plus, jag fyller år idag. Närmare 40 än 30 nu.
    Så.. please please please, let me get what I want.. =)

    Tack för ordet.

  2. #2
    Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    34 881

    Standard

    Vill inte dissa din idé nu, den är bra, men kanske känns en blogghörna lite... 2007? Numera finns ju Kent på Twitter. Dels har de ett gemensamt konto (@KentTheBand), dels har flera bandmedlemmar egna konton på Twitter.
    Senast redigerat av utomjording den 2012-04-10 klockan 18:18.
    Låt dom komma nu

  3. #3
    Nybörjare
    Reg.datum
    Mar 2003
    Ort
    , , Sweden.
    Inlägg
    33

    Standard

    Lite poängen med det här. Sorry moden, men du missuppfattade.
    Inget bloggande, bara "skriva av sig" om en platta som de aldrig kommer tröttna på och tycker folk "borde" lyssna på.
    Tror det är många som undrar över influenserna, plus.. vi som gillar musik tröttnar aldrig på att få tips..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •