Isaksson borde skjutas!
(För att alla moderatorer (utomjodning) INTE ska kunna straffa mig för att jag skriver att någon ska skjutas så är det bara önske tänkade från min sida. Jag önskar ju självklart inte livet hur vår landslagsmålvakt i fotboll. Möjligtvis att han ska skjutas i foten eller nått, men det gör ju inget då han redan är den sämsta målvakten i världen på fötterna, men inte ens det vill jag. Jag vill bara få fram att jag är besviken på Isakssons insatts ikväll. Så är det glasklart att jag INTE önskar att Isaksson ska dö? För det vill jag inte. Jag bara försöker få fram mitt missnöje. Nu måste väl det ändå vara glasklart? Eller får man inte skriva att någon ska skjutas även om det bara är önsketänkande som bäst? Nej, det är inte ens önsketänkande. Han borde skjutas på skottkärra fram. Det är så jag menar. Nu borde det vara glasklart!Skönt. Får jag en varning för detta nu så lägger jag ner och det vill jag inte göra. Så jag håller tummar och tår. Jag önskar att Isaksson blir skjuten på skottkärra fram. Är detta nu glasklart? Tack och förlåt.)