Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 16 till 18 av 18

Ämne: Grattis sundance_danne!!

Erfaren medlem sundance_dannes avatar
    Reg.datum
    Sep 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Nyårslöftet Visa inlägg
    Grattis! Vet inte vad du fyller men ändå!
    Mer än halvvägs till 50, men mindre än halvvägs till 60... ca 50 år från döden enligt dagens statistik.
    Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.

Erfaren medlem sundance_dannes avatar
    Reg.datum
    Sep 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av utomjording Visa inlägg
    Sundance! Hur många konserter du sett i sommar kan jag nog inte ens räkna till, men jag såg fyra, och du var med på alla, din gamle drinkblandare a.k.a. grillmästare a.k.a. utomjordiskt trevlige malmöit som jag alltid ser fram emot att träffa. Grattis på födelsedagen!
    Utomjordingen! Jag är lite halvt osäker på om det finns något där ute, men du finns ju och det är vi glada över!
    Blivit en tradition med att ses, får hoppas något annat band substiserar nu när knutarna går i dvala! Depeche Mode i Kalmar? Efterfest hos dig?
    Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.

Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av sundance_danne Visa inlägg
    Utomjordingen! Jag är lite halvt osäker på om det finns något där ute, men du finns ju och det är vi glada över!
    Blivit en tradition med att ses, får hoppas något annat band substiserar nu när knutarna går i dvala! Depeche Mode i Kalmar? Efterfest hos dig?
    Absolut! Visserligen ger en efterfest på min balkong inte lika mycket yrsel som en efterfest på din, vilket å andra sidan är en ursäkt för att inta spirituella drycker som kompensation.
    Låt dom komma nu

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •