Mer än halvvägs till 50, men mindre än halvvägs till 60... ca 50 år från döden enligt dagens statistik.
Ålderskillnaden mellan mig och E-type är lika stor som den mellan en viss annan känd forumit och sångaren i ett stort brittiskt band vars bandnamn börjar på Depeche och slutar på Mode.
Sundance! Hur många konserter du sett i sommar kan jag nog inte ens räkna till, men jag såg fyra, och du var med på alla, din gamle drinkblandare a.k.a. grillmästare a.k.a. utomjordiskt trevlige malmöit som jag alltid ser fram emot att träffa. Grattis på födelsedagen!
Utomjordingen! Jag är lite halvt osäker på om det finns något där ute, men du finns ju och det är vi glada över!
Blivit en tradition med att ses, får hoppas något annat band substiserar nu när knutarna går i dvala! Depeche Mode i Kalmar? Efterfest hos dig?
Utomjordingen! Jag är lite halvt osäker på om det finns något där ute, men du finns ju och det är vi glada över!
Blivit en tradition med att ses, får hoppas något annat band substiserar nu när knutarna går i dvala! Depeche Mode i Kalmar? Efterfest hos dig?
Absolut! Visserligen ger en efterfest på min balkong inte lika mycket yrsel som en efterfest på din, vilket å andra sidan är en ursäkt för att inta spirituella drycker som kompensation.