http://www.myspace.com/kentsonyericsson. Känns väldigt seriöst. W910i har inte ens släppts i orginalutförandet än.
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
åh, jag som faktist funderade på omslag med en häst på..
men det var snyggt!
heja heja!
Jag skulle rycka ner den på direkten och sedan ta bild med bra digitalkamera så att man kan sprida bilden bättre.
Vet dock inte om jag tycker om de rosa tonerna, verkar inte speciellt stilrent. Men blir säkert bra!
Har tagit med en hem.
Mycket fin bild <3
Dock så var det väl kanske inte meningen att omslagsbilden, om det nu är det, skulle komma ut såhär?
Man kan se det som en bi(d)effekt av samarbetet med SonyEricsson
Eller så var det precis så kent ville ha det.
bättre bild.
En sak jag stör mig på är att Kent i annonses skriv med gemen, utan att har rätt typsnitt. Så ska det väl inte vara om jag minns rätt?
Aja, skitsamma.
Mycket vacker bild <3
Om skivomslaget ser ut så, innebär det att kentloggan för första gången på ett albumomslag ligger uppe i högra hörnet. Första gången till höger överhuvudtaget. Revolutionerande.
Låt dom komma nu
snyggt är det, och det skulle inte förvåna mig alls om det var omslaget eftersom det känns som att det passar ihop med bilden på bandet som var under "index.2"
vi får se... hoppas på det verkligen, eftersom det är så snyggt.
Jag gillar dendär bilden väldigt mycket ^^
Whatever you do now, the world still turns.
Sjukt fin bild, och om låtarna är lika fina som skivomslaget, som jag tror, så blir det helt underbart <3 Bäst. Får ju rysningar bara när jag tittar på den där bilden
Jag tycker det ser ut som att bilden är tagen på Västerbron i Stockholm. Är det i såfall en medveten nostalgisk blinkning (inledningen av videon till Kräm är ju inspelad på Västerbron).
njae, efter att ha sett närbilden på omslaget tror jag inte att det är det riktiga.
Väldigt fin bild, om det nu är omslaget så passar den perfekt.
Undrar vem flickan på bilden är?
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
Jag tycker den är riktigt bra! Passande för skivans titel och stilren. Jag tyckte även att "EJ KONVOLUTBILD-bilden" var riktigt jäkla snygg, men den här passar bättre till albumtiteln.
Bra jobbat med omslaget gubbar, och jag hoppas det är det riktiga!