Sidan 8 av 15 FörstaFörsta 123456789101112131415 SistaSista
Resultat 106 till 120 av 211

Ämne: omslaget

  1. #106

    Standard

    Bestämdes det inte i en tävling i Voxtopp hur deras omslag skulle se ut? Omslaget som vann var svart med rosor på.

  2. #107
    Erfaren medlem rose_noires avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Rain
    Inlägg
    8 319

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av eLGee Visa inlägg
    Bestämdes det inte i en tävling i Voxtopp hur deras omslag skulle se ut? Omslaget som vann var svart med rosor på.
    ursäkta, jag har ingen anning vem som bestämde det och kan det ha nån influens till kent? knappast...
    Besegra inte
    Slå inte tillbaka
    Ge inte upp

  3. #108
    Erfaren medlem Halkas avatar
    Reg.datum
    Jun 2002
    Ort
    Strax utanför Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    3 138

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av rose_noire Visa inlägg
    ursäkta, jag har ingen anning vem som bestämde det och kan det ha nån influens till kent? knappast...
    Kent har ju baserat hela sin karriär på vad voxpoptittarna önskar, duuuh ^^
    Is this the real life? Is this just fantasy?

  4. #109
    Erfaren medlem rose_noires avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Rain
    Inlägg
    8 319

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Halka Visa inlägg
    Kent har ju baserat hela sin karriär på vad voxpoptittarna önskar, duuuh ^^
    tack snälla! nu vet jag
    Besegra inte
    Slå inte tillbaka
    Ge inte upp

  5. #110

    Standard

    Jag har rannsakat min hjärna i en timma nu, och jag är helt säker på min sak; Det var en konsttävling i VoxPOP (inte voxtopp, tack Halka) där tittarna fick skicka in sin tolkning på hur de tyckte att Kents nästa omslag skulle se ut. Att det bara är jag som minns det?

  6. #111
    Erfaren medlem crappers avatar
    Reg.datum
    Jun 2004
    Ort
    Skövde., , .
    Inlägg
    4 058

    Standard

    skulle väl passa bra om de släppte lite information om paketet nu när de kommit så långt...

  7. #112

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av eLGee Visa inlägg
    Jag har rannsakat min hjärna i en timma nu, och jag är helt säker på min sak; Det var en konsttävling i VoxPOP (inte voxtopp, tack Halka) där tittarna fick skicka in sin tolkning på hur de tyckte att Kents nästa omslag skulle se ut. Att det bara är jag som minns det?
    Vet inte om det var just det där programet, men har för mig att dom i tv gjorde ett omslag med typ knäckebröd och sedan skar osten så det bildade kent. Men det kan också varit en dröm.
    I can hear her twirling the ice with her fingers

  8. #113
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlägg
    17 385

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av rocketeer Visa inlägg
    Vet inte om det var just det där programet, men har för mig att dom i tv gjorde ett omslag med typ knäckebröd och sedan skar osten så det bildade kent. Men det kan också varit en dröm.
    Nej det var nog ingen dröm , för det minns jag också .

  9. #114

    Standard

    Drömde natten till idag om kents nya cd och jag såg omslaget och är nu tvungen att skriva ner hur den såg ut ifall jag har rätt, så jag inte kommer efter o säger att ja redan visste d:P jaja iaf... lär väl inte stämma men. det var grönt och nån slags bild imitten, typ i en cirkel eller nåt.. vet inte riktigt va d såg ut som men.. har inte så bra minne av d ja drömmer.. blir d ett grönt omslag så kan ja se in i framtiden och ni kan anställa mig för 500 spänn i timmer så säger ja va ni ska göra me era liv och vilken lottorad ni ska köra på:P jaja hoppas d blir grönt nu så ja har rätt iaf=)
    If only my auntie had bollocks she´d be my uncle...

  10. #115
    Avstängd användare
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    3 038

    Standard

    ja dom hade ju en tävling där man kunde typ big brother rösta ut nån ur bandet på voxtopp


    harri fick ju 63% av rösterna men dom vågade väl inte låta han gå direkt där eller hur det var?



    alla vet att det snyggaste omslaget kent skulle kunna ha nånsin hade varit en bild på mig där jag ligger blekt sminkad och död efter att ha bitit i ett förgiftat äpple eller nåt sånt

    ahm alltså jag skulle inte vara död på riktigt då utan det skulle liksom se ut så på bilden bara

  11. #116
    Medlem Jasses avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    hultsfred
    Inlägg
    860

    Standard

    det skulle vara snyggt om skivan var genomskinglig fast i någon färg, om det är någon som fattar hur jag menar

  12. #117
    Erfaren medlem crappers avatar
    Reg.datum
    Jun 2004
    Ort
    Skövde., , .
    Inlägg
    4 058

    Standard

    menar du själa plattan eller eller fodralet....var inte en himmelsk drog-singel "skivan" genomskilnig?

  13. #118
    Avstängd användare
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    3 038

    Standard

    eller om dom hade en bild på mig på själva skivan där jag typ sover i 100 år i en glas-kista eller nåt

    skulle bli snyggast nånsin

    jag lovar

  14. #119
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    3 585

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Jasse Visa inlägg
    det skulle vara snyggt om skivan var genomskinglig fast i någon färg, om det är någon som fattar hur jag menar
    Ja, det skulle det vara.

  15. #120
    Medlem frippe99s avatar
    Reg.datum
    Mar 2004
    Ort
    Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    1 596

    Standard

    Mmm det där med färgat plastfodral låter nice. DOJD var ju svart så det vore ju skoj med en uppföljare i ny färg. Tidigare utgåvor har ju gått i svart, vitt, blått och gult så det känns som det är dags för rött, orange eller grönt. Grönt jewelcase låter nice (även om blått skulle vara snyggast förståss..). Och sen en vinylpress i samma nyans. Och en limiterad version förståss...

Sidan 8 av 15 FörstaFörsta 123456789101112131415 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •