Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345
Resultat 61 till 65 av 65

Ämne: nytt datum:i morrn

  1. #61

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av pontus9007 Visa inlägg
    jo då, jag ska köpa den vanliga versionen senare, när dom har sänkt priset. För 179 + 199 är lite väl mycket för plånboken på en gång
    Ah, då är jag med. : )

  2. #62
    Erfaren medlem Popcorn.s avatar
    Reg.datum
    Jun 2005
    Ort
    Borås, Sweden.
    Inlägg
    2 183

    Standard

    Jag måste erkänna att jag inte hade nån koll på det här alls. Det är lite pinsamt. Eller mycket pinsamt! Jag fattar inte hur realeseändringen lyckades flimmra förbi mig så totalt. Jag var inne i en affär igår, och så hörde jag den - fattade att det var den nya eftersom Jocke sjöng men jag inte kände igen den - men jag fattade verkligen inte vart affären fått den ifrån. Nu förstår jag. Och så känner jag mig lite dum.

    Jag ringde iallafall nyss till skivaffären i stan och de har lagt undan en limiterad till mig som jag ska hämta snart. Jävlar i havet, vad verkligt allt blev med en gång...

  3. #63
    Erfaren medlem Popcorn.s avatar
    Reg.datum
    Jun 2005
    Ort
    Borås, Sweden.
    Inlägg
    2 183

    Standard

    Mm, nu har jag köpt den, den ligger på min säng, men jag klarar inte av att lyssna på den. Jag skäms för mycket.

  4. #64
    Smygare
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Brunnbäck
    Inlägg
    7

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Popcorn. Visa inlägg
    Mm, nu har jag köpt den, den ligger på min säng, men jag klarar inte av att lyssna på den. Jag skäms för mycket.
    Varför skämmas?

    Min två åriga dotter gillar ju också Kent..
    Fast, de gjorde hon inte när hon var mindre, de lät väl för illa med Verkligen, Isola och de andra skivorna efteråt...

  5. #65
    Erfaren medlem Popcorn.s avatar
    Reg.datum
    Jun 2005
    Ort
    Borås, Sweden.
    Inlägg
    2 183

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Mullis Visa inlägg
    Varför skämmas?

    Min två åriga dotter gillar ju också Kent..
    Fast, de gjorde hon inte när hon var mindre, de lät väl för illa med Verkligen, Isola och de andra skivorna efteråt...
    Haha, jag skäms inte för att jag lyssnar på Kent. Jag skäms för att jag missade realsedatumet. Mm, verkar lite dumt nu ja, men jag blir lite knäpp ibland, kan inte hjälpa det.

Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •