Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Tillbaka Till Samtiden ute i butik nu.

  1. #1

    Exclamation Tillbaka Till Samtiden ute i butik nu.

    Jag gick in på ICA Maxi i Alingsås för att köpa lite Cola, jag var lite morgontrög, men blev rätt pigg när jag såg att dom sålde TTS!!! Jag köpte den inte eftersom jag redan bokat. Har BMG något avtal med ICA eller bryter Ica mot lagen??

  2. #2
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    om du hade tittat igenom forumet innan du startade den här tråden skulle du se att det redan finns många trådar om skivan som uppenbarligen släpptes IGÅR

  3. #3
    Nybörjare
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    29

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av mrkroon Visa inlägg
    Jag gick in på ICA Maxi i Alingsås för att köpa lite Cola, jag var lite morgontrög, men blev rätt pigg när jag såg att dom sålde TTS!!! Jag köpte den inte eftersom jag redan bokat. Har BMG något avtal med ICA eller bryter Ica mot lagen??
    BREAKING NEWS

    ICA HAR FAKTISKT ETT AVTAL MED SONY BMG!

  4. #4
    Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    norrköping
    Inlägg
    7 297

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av mrkroon Visa inlägg
    Jag gick in på ICA Maxi i Alingsås för att köpa lite Cola, jag var lite morgontrög, men blev rätt pigg när jag såg att dom sålde TTS!!! Jag köpte den inte eftersom jag redan bokat. Har BMG något avtal med ICA eller bryter Ica mot lagen??
    Näe, JASÅ!!?!??!?!?!!!!!
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

    ---John G. Bennett

  5. #5

    Standard Har precis köpt den!

    Annorlunda.. måste nog lyysnas in lite.. men som vanligt växer alltid Kent till favorit skivan i spelaren! Har redan en favortit Generation Ex Grym!!

    Gå in o hissa Kent på www.hissadissa.se !!! de är dom värda!

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2007
    Ort
    , , .
    Inlägg
    76

    Standard

    Men vänta, går skivan att köpa på Ica !? Fan jag missade stängningen på Åhlens.
    "..att folk som verkligen hatar oss ändå kan säga: fan det här är ju riktigt bra"

  7. #7
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    3 585

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Flip Visa inlägg
    Men vänta, går skivan att köpa på Ica !? Fan jag missade stängningen på Åhlens.
    Biltema har den säkert också....................

  8. #8

    Standard

    Den släpptes också på Najz Prajz i Örebro igår. Skulle bara gå in och kolla lite där igår med pappa och eftersom han också gillar Kent så slutade det med att jag gick därifrån med V&A och Tillbaka till samtiden Ltd

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •