Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 61

Ämne: Helsingin konsertit

  1. #16
    Medlem Kentlivetraders avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Vasastan, Stockholm
    Inlägg
    543

    Standard

    So still no support confirmed?

    Anyone in the know, could you tell us who is playing before the main? I'm dying to know that..

    Tack!

  2. #17
    Erfaren medlem svarta tårars avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Göteborg, , Sweden.
    Inlägg
    10 024

    Standard

    I hope you are going to have a really nice time tomorrow evening!!!
    ...Svarta tysta tårar...


  3. #18
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av svarta tårar Visa inlägg
    I hope you are going to have a really nice time tomorrow evening!!!
    Thanks!!!

  4. #19
    Medlem JukkeBerrys avatar
    Reg.datum
    Sep 2002
    Ort
    Monaco di Baviera
    Inlägg
    1 444

    Standard

    I love Helsinki. Just saw The Ark at the sold out Apollo Live Club and am really looking forward to Kent tonight!

  5. #20
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Kent <3 Mitä muuta tässä voi sanoa...tänään taas! Hyvä kun kaksi ekaa biisiä jotka soittivat oli just mun lempibiisit levyltä. Mahtava yllätys että Vy från ett luftslott oli avausbiisi.
    Jocke tanssii niin hienosti...

  6. #21
    Medlem Timos avatar
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Åbo, Finland.
    Inlägg
    266

    Standard

    <- Sain eiliseltä keikalta kuvan Samista ja tekaisin siitä avattaren. Aika hieno mun mielestä.
    Senast redigerat av Timo den 2007-11-05 klockan 13:27.
    Ich will
    Ihren Herzschlag kontrollieren

  7. #22
    Medlem astaelinas avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Nyslott, Finland.
    Inlägg
    459

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Timo Visa inlägg
    <- Sain eiliseltä keikalta kuvan Samista ja tekaisin siitä avattaren. Aika hieno mun mielestä.
    No onpa tosiaan hieno kuva! Itse keikasta en sano vielä sen enempää, muuta kuin että oli ihan parasta. (aivotoiminta on tosiaan just näin heikkoa tällä hetkellä)
    I play dead and the hurting stops.

  8. #23

    Standard

    Heippa, oon uusi täällä =)
    Olin keikalla sunnuntaina, ihanaaihanaa =) Vieläkin ihan fiiliksissä. Löysin vielä äsken niitä kultapapereita mun hiuksista =)

  9. #24
    Nybörjare
    Reg.datum
    Mar 2004
    Ort
    Helsingfors, , Finland.
    Inlägg
    15

    Standard

    Jes!!:-) Enpä olisi voinut parempaa synttärilahjaa toivoa kuin, että tänään sain herätä Kentin eilisen keikan fiilistelytunnelmissa.. :-)
    Kultapapereita ei kyllä eilen tullut mutta muuten oli tosi onnistunut keikka!! Valot ja videot oli hienot ja hienosti sekoitettiin uutta ja vanhaa! Harmi vaan, että ihan vielä ei ole muistissa kaikkien uusien laulujen sanat mutta eiköhän ne vielä.. Nyt vaan pitäis tän lajin "huumetta" saada lisää.. epätoivo meinaa iskeä kun ajattelee, että pitäiskö taas seuraavat pari vuotta kestää?!.. Tämä oli nyt 5. Kentin keikka mulle ja toivottavasti miehet jaksais keikkailla hiukan useammin jatkossa!! (odottajan aika on pitkä..;-) Muiden fiiliksiä eilisestä 5.11.?

  10. #25
    Medlem astaelinas avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Nyslott, Finland.
    Inlägg
    459

    Standard

    Noin, nyt on uusi avatar suoraan 4.11. keikalta. Kamerakännykällä ei kummoisia kuvia otettu, mutta tuosta tuli aika vastustamaton otos.
    I play dead and the hurting stops.

  11. #26
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    , , Finland.
    Inlägg
    367

    Standard

    täällä sitä ollaan satojen kilsojen päässä Helsingistä ja liput illan konserttiin olisi lompakossa. Karsee räkätauti päällä, joten piti jättää keikka väliin. Nihilistenkin oli sitten soitettu sunnuntaina... voihan itku... senkun olisi saanut kuulla. Toivottavasti tulevat uudestaan keikkailemaan ensi vuonna, kuten on lupailtu. Sen toivossa jatketaan ...

  12. #27
    Medlem Timos avatar
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Åbo, Finland.
    Inlägg
    266

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av astaelina Visa inlägg
    No onpa tosiaan hieno kuva! Itse keikasta en sano vielä sen enempää, muuta kuin että oli ihan parasta. (aivotoiminta on tosiaan just näin heikkoa tällä hetkellä)
    Joo kuvakulmasta päätelleen ollaan oltu aika lähekkäin. Mulla olis muutama muukin onnistunut otos, kun sais ne aikaseksi jonnekkin. Nii ja tänää lisää kuvia.
    Senast redigerat av Timo den 2007-11-06 klockan 13:56.
    Ich will
    Ihren Herzschlag kontrollieren

  13. #28
    Medlem Timos avatar
    Reg.datum
    Feb 2003
    Ort
    Åbo, Finland.
    Inlägg
    266

    Standard

    Testing

    Ich will
    Ihren Herzschlag kontrollieren

  14. #29

  15. #30
    Nybörjare
    Reg.datum
    Mar 2004
    Ort
    Helsingfors, , Finland.
    Inlägg
    15

    Unhappy

    Citat Ursprungligen postat av Tuuli Visa inlägg
    täällä sitä ollaan satojen kilsojen päässä Helsingistä ja liput illan konserttiin olisi lompakossa. Karsee räkätauti päällä, joten piti jättää keikka väliin. Nihilistenkin oli sitten soitettu sunnuntaina... voihan itku... senkun olisi saanut kuulla. Toivottavasti tulevat uudestaan keikkailemaan ensi vuonna, kuten on lupailtu. Sen toivossa jatketaan ...
    Voi surkeus! Sympatiat on kyllä täysin sun puolella! - Mullekkin eilen melkein kävi noin; kauhea flunssa iski päälle jo viikonloppuna ja sitten särkylääkkeen tukemana kepitettiin keikalle.. Ei ehkä kauhean järkevää mutta kun ei tarvinnut itse lähteä noin kaukaa niin uskalsi lähteä ja mikä parasta ei tarvinnut kärvistellä ekaksi jotain lämppäriä, joka ei sitten kuitenkaan olisi ehkä niin kauheasti kiinnostanutkaan. (On tosin ollut tosi hyviäkin uusia tuttavuuksia mutta juuri nyt ei olisi jaksanut!..) Missä on lupailtu, että Kent saapuisi keikkailemaan ensi vuoden puolella? - Ei ole osunut mun silmiin mutta hienoa jos noin on! -Ja vielä hienompaa kaikille niille jotka nyt - syystä tai toisesta- joutuivat jättämään väliin!:-) Tsemppiä Tuuli ja pikaista tervehtymistä!

    Ja upeita avattaria on useat onnistuneet ottamaan!:-) Itse olen aina ollut tosi arka ottamaan kameraa; jo pelkkä vesipullokin lensi eilen roskikseen..

Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •