Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 39

Ämne: 26. juli - Femøren

  1. #16

    Standard

    Tidsplanen for dagen er:
    16.30 Marvel Hill
    18.00 Hard Candy
    19.30 The Storm
    21.30 Kent

    http://www.amagerbio.dk/

  2. #17
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    København, Danmark.
    Inlägg
    66

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Loftus Visa inlägg
    Tidsplanen for dagen er:
    16.30 Marvel Hill
    18.00 Hard Candy
    19.30 The Storm
    21.30 Kent

    http://www.amagerbio.dk/
    Takker :-)
    När jag sluter mina ögon ser jag ljuset

  3. #18
    Smygare
    Reg.datum
    Jul 2008
    Inlägg
    3

    Standard

    Hej. Jeg er ny herinde. Stor metal fan, og stor Kent fan:-) Hvorfor ikke:-)

    Er der nogle, der ved hvor mange der kan være på 5-øren? Jeg har søgt på google i lang tid, og der står absolut intet om det.
    Noget andet, på nogle sider står der, at det det hele begynder kl. 13.00. Og andre steder kl 15. Jeg vil gå ud fra at det der står på billetten, er det der gælder?

  4. #19
    Medlem HOCs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    København, Danmark
    Inlägg
    173

    Standard

    I dag sker det: Kongerne indtager hovedstaden.
    Det bliver fantastisk stort og meget varmt (heldigvis er det jo Amager strand, så husk badetøj)
    Vi ses på 5-øren!
    Citat Ursprungligen postat av kev Visa inlägg
    Hej. Jeg er ny herinde. Stor metal fan, og stor Kent fan:-) Hvorfor ikke:-)

    Er der nogle, der ved hvor mange der kan være på 5-øren? Jeg har søgt på google i lang tid, og der står absolut intet om det.
    Noget andet, på nogle sider står der, at det det hele begynder kl. 13.00. Og andre steder kl 15. Jeg vil gå ud fra at det der står på billetten, er det der gælder?
    I hvert fald 10.000:

    Amager Bladet: http://www.amagerbladet.dk/article/2...der/704150094/
    Senast redigerat av HOC den 2008-07-28 klockan 21:10.

  5. #20
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    København, Danmark.
    Inlägg
    66

    Standard

    Fucking fantastisk!!! Sommerluft, solnedgang og Kent i topform - bragte minder frem fra Roskilde 05

    Men hvor var Blåjeans?!?!
    När jag sluter mina ögon ser jag ljuset

  6. #21
    Medlem WingDings avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    382

    Standard

    Sjukt underbar konsert! Tack som fan!

  7. #22
    Smygare
    Reg.datum
    Jul 2008
    Inlägg
    3

    Standard

    Det var min første Kent koncert, og jeg er absolut skuffet!!! Jeg synes set-listen var helt hen i vejret.
    Der blev ikke spillet én eneste af mine yndlingssange. Hvilket jeg dog ikke bebrejder bandet, da folk nok aldrig vil være tilfredse, og det jo er en smagssag. Men hvor ville det dog have været fedt med nogle lidt mere "ukendte" numre, som f.eks. de fantastiske b-sider de har smidt på gaden de seneste år.
    Det positive var dog lysshowet og den flotte skærm. Det var en fryd for øjet. Jeg bliver nok upopulær herinde, men jeg havde sgu bare regnet med noget mere end disko dasko.
    3 ud a 6 stjerner herfra.

  8. #23
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    København, Danmark.
    Inlägg
    66

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kev Visa inlägg
    Det var min første Kent koncert, og jeg er absolut skuffet!!! Jeg synes set-listen var helt hen i vejret.
    Der blev ikke spillet én eneste af mine yndlingssange. Hvilket jeg dog ikke bebrejder bandet, da folk nok aldrig vil være tilfredse, og det jo er en smagssag. Men hvor ville det dog have været fedt med nogle lidt mere "ukendte" numre, som f.eks. de fantastiske b-sider de har smidt på gaden de seneste år.
    Det positive var dog lysshowet og den flotte skærm. Det var en fryd for øjet. Jeg bliver nok upopulær herinde, men jeg havde sgu bare regnet med noget mere end disko dasko.
    3 ud a 6 stjerner herfra.
    Upopulær bliver du ikke . Jeg tror, de fleste af os herinde er enige i, at setlisten kunne have været bedre. Men sådan vil det altid være. Som Kentfan må man vist bare vænne sig til, at man ikke kan få alle sine yndlingsnumre hver gang. Kent har jo det vildeste bagkatalog med mere end 100 numre at vælge fra, så det er klart, at alle de fede gamle numre, b-siderne osv. ikke kan spilles hver gang. Og det er i øvrigt kun de hardcore fans, der efterspørger de ”ukendte” numre – masserne gider ikke høre på b-sider. Men personligt synes jeg, det var cool med fx Stenbrott, Kevlarsjäl og VinterNoll2. Jeg kunne dog også godt ønske mig, at Kent nogle gange tog flere chancer og sammensatte mere overraskende setlister for at udfordre publikum.
    När jag sluter mina ögon ser jag ljuset

  9. #24
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    det var väldigt trevligt, tack kent

  10. #25
    Smygare
    Reg.datum
    Jul 2008
    Inlägg
    3

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Rikke Visa inlägg
    Upopulær bliver du ikke . Jeg tror, de fleste af os herinde er enige i, at setlisten kunne have været bedre. Men sådan vil det altid være. Som Kentfan må man vist bare vænne sig til, at man ikke kan få alle sine yndlingsnumre hver gang. Kent har jo det vildeste bagkatalog med mere end 100 numre at vælge fra, så det er klart, at alle de fede gamle numre, b-siderne osv. ikke kan spilles hver gang. Og det er i øvrigt kun de hardcore fans, der efterspørger de ”ukendte” numre – masserne gider ikke høre på b-sider. Men personligt synes jeg, det var cool med fx Stenbrott, Kevlarsjäl og VinterNoll2. Jeg kunne dog også godt ønske mig, at Kent nogle gange tog flere chancer og sammensatte mere overraskende setlister for at udfordre publikum.
    Ja, de har lavet mange rigtig fede sange gennem tiderne, og det er selvfølgeligt svært og gøre alle tilfredse. Jeg ville dog godt have hørt nogle af følgende numre, selv om jeg godt ved, at nogle af dem aldrig bliver aktuelle live:
    Livräddaren, Innan allting tar slut, Glider, Oproffessionell, 400 Slag, Elefanter, Järnspöken, Klåparen, Spökstad, Utan Dina Andetag, Gummiband, M, Alla Mot Alla, Din Skugga, Det kanske kommer en förändring og nogle sange fra "Verkligen". Det er virkelig et undervurderet album. Jeg synes personligt at det er bedre end f.eks. "Hagnesta Hill". Men som sagt, er jeg godt klar over, at mange af de numre jeg har nævnt er utænkelige live, simpelthen fordi nogle af dem er lidt for stille og mutte. Men jeg er mest til det rigtig melankolske. Og den stemning er Kent jo fantastiske til at skabe.

  11. #26
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    København, Danmark.
    Inlägg
    66

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kev Visa inlägg
    Ja, de har lavet mange rigtig fede sange gennem tiderne, og det er selvfølgeligt svært og gøre alle tilfredse. Jeg ville dog godt have hørt nogle af følgende numre, selv om jeg godt ved, at nogle af dem aldrig bliver aktuelle live:
    Livräddaren, Innan allting tar slut, Glider, Oproffessionell, 400 Slag, Elefanter, Järnspöken, Klåparen, Spökstad, Utan Dina Andetag, Gummiband, M, Alla Mot Alla, Din Skugga, Det kanske kommer en förändring og nogle sange fra "Verkligen". Det er virkelig et undervurderet album. Jeg synes personligt at det er bedre end f.eks. "Hagnesta Hill". Men som sagt, er jeg godt klar over, at mange af de numre jeg har nævnt er utænkelige live, simpelthen fordi nogle af dem er lidt for stille og mutte. Men jeg er mest til det rigtig melankolske. Og den stemning er Kent jo fantastiske til at skabe.
    Innan allting tar slut, 400 Slag og Elefanter spillede de, da de optrådte i KB Hallen et par gange for nylig…og i øvrigt også Gravitation fra Verkligen. Jeg mindes også at have hørt både Järnspöken, Klåparen og En timme en minut live i 2005.
    Så tager du til nok koncerter skal det nok lykkes dig at få hørt nogle af favoritterne

    Og yes, melankolien er klart Kents store force. Derfor har jeg også en tendens til at synes, at de med den nye ”dansevenlige” plade har bevæget sig i en lidt ærgerlig retning.
    När jag sluter mina ögon ser jag ljuset

  12. #27

    Standard

    Jeg synes det var en fantastisk koncert i lørdags på 5-øren. Jeg er nok lidt anderledes, da jeg aldrig har hørt nogle af deres cd'er (har den dog). Jeg blev inviteret til deres koncert i KB-Hallen i februar og de spillede bare så skitbra, at da jeg så, de kom på 5-øren måtte jeg bare høre dem igen.

    Men den sidste sang, Mannen og den vita hatten er helt fantastisk synes jeg!!

    Han har en fantastisk udstråling ham som synger!!

  13. #28

    Standard

    Nogen der har en setliste?

    Går ud fra den er rimelig identisk med dem på http://www.kentjunkie.com/concerts.htm

    Husker kun slutningen:
    (...)
    Den döda vinkeln
    LSD, någon?
    Generation Ex
    Om du var här
    Dom andra
    747

    Encore:
    Vinternoll2
    Håll ditt huvud högt
    Mannen i den vita hatten

  14. #29
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlägg
    17 385

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    det var väldigt trevligt, tack kent
    kent var trevliga men aa publiken... var... lite... lam?
    hahaha
    typ sitta ner när kent går på . ok det var iofs vi som gjorde det...........
    martins sällskap var söta

  15. #30
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Detärbarasakermanser Visa inlägg
    kent var trevliga men aa publiken... var... lite... lam?
    hahaha
    typ sitta ner när kent går på . ok det var iofs vi som gjorde det...........
    martins sällskap var söta
    äh det var bara skönt ju

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •