Sidan 11 av 28 FörstaFörsta ... 23456789101112131415161718192021 ... SistaSista
Resultat 151 till 165 av 410

Ämne: Signeringar

  1. #151
    Erfaren medlem Welhavens avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    tigerstaden;)
    Inlägg
    4 264

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Innanfrosten Visa inlägg
    Blir det nån signering i Oslo?
    japp, 20. okt kl. 14. 00 på oslo city , platekompaniet. men jeg vet ikke om man må ha kjøpt cden der...

  2. #152
    Nybörjare salkas avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Göteborg.
    Inlägg
    23

    Standard Skivsläpp 12/11 på Bengans!

    Jag vet inte om detta redan har blivit belyst, men efter att ha pratat med grabbarna på Bengans precis så släpper de skivan i butik imorgon. Grejen med att förbeställa och få plattan på måndag känns ju då mindre värd.
    chef chef chef
    och bonsaiträd

  3. #153
    Medlem
    Reg.datum
    Jun 2005
    Ort
    Enköping,Sweden.
    Inlägg
    1 346

    Standard

    förresten, vet ni om man kan köpa skivan på Åhléns här i enköping och få den signerad på åhléns i stockholm? eller måste den vara köp i just den butiken?

  4. #154
    Medlem sojkinos avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    319
    Hur kan ett gott skratt förlänga livet
    när tiden går fort när man har roligt?

  5. #155
    Medlem
    Reg.datum
    Jun 2005
    Ort
    Enköping,Sweden.
    Inlägg
    1 346

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sojkino Visa inlägg
    Tack, men fan att man inte fick det. Nu vet jag inte hur jag ska göra

  6. #156
    Medlem Litas avatar
    Reg.datum
    Nov 2005
    Ort
    Nyköping
    Inlägg
    222

    Standard

    Som jag förstått det så måste man köpa den nya skivan på åhlens city den 17 för att få signerat.
    Men om jag köper den vanliga där och visar kvittot och hela den biten, kan man komma undan med att hiva upp en medtagen limiterad för signering.

    Alltså, har de sån koll på mitt kvitto så de kollar att jag inte köpte den limiterade där?

  7. #157
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlägg
    17 385

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Lita Visa inlägg
    Som jag förstått det så måste man köpa den nya skivan på åhlens city den 17 för att få signerat.
    Men om jag köper den vanliga där och visar kvittot och hela den biten, kan man komma undan med att hiva upp en medtagen limiterad för signering.

    Alltså, har de sån koll på mitt kvitto så de kollar att jag inte köpte den limiterade där?

    Jag var på åhléns idag och dom bara: var jättenoga med kvittot för förra gången blev folk jättebesvikna då de inte fick sina skivor från andra affärer signerade... kanske inte är så hårta den här gången men om man ska vara på säkra sidan ska man nog köpa på åhléns city ._.

  8. #158
    Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    24 349

    Standard

    Pratade med en kille på bengans och han sa att man inte kommer in om man inte har köpt skivan i affären och har kvitto med sig.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

    Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

  9. #159
    Smygare
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    sthlm, , Sweden.
    Inlägg
    6

    Standard

    hinner verkligen alla få sin skiva signerad på åhlens.. tänkte de ska vara på nästa ställe vid 1900-tiden.. behövde man köa flera timmar vid åhlens då de signerade dojd? drygt att dra dit annars för det kommer säkert vara översvämning av småbarn som ger en tinnitus o grejer

  10. #160
    Medlem kostyms avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    772

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sofia747 Visa inlägg
    Pratade med en kille på bengans och han sa att man inte kommer in om man inte har köpt skivan i affären och har kvitto med sig.
    Det är väl två köer?
    En kö där de som köpt skivan på Bengans får gå före med uppvisat kvitto.
    Den andra kön är till för dem som inte köpt skivan via Bengans ..

  11. #161

    Standard

    Det var tänkte från början att Bengans skulle ha två köer, men detta är nu ändrat.
    Nu kommer endast kunder som köpt skivan hos oss få signerad skiva. Detta gäller förstås
    både kunder som köpt i butik och via våran postorder. Man medtager kvitto/faktura på signeringsdagen tisdag klockan 17:00.

  12. #162
    Smygare
    Reg.datum
    Oct 2006
    Ort
    , , .
    Inlägg
    1

    Standard

    nu blev jag förrvirrad, måste man köpa skivan före signeringen? kan man inte göra det på signeringen? låter som att bara folk som redan köpt skivan på bengans bara ska få den signerad ? ey, hjälp mitt huvud. klart man kan köpa den där på plats?

  13. #163
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2007
    Ort
    Warszawa, Polen
    Inlägg
    80

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av issaissa747 Visa inlägg
    ey, hjälp mitt huvud. klart man kan köpa den där på plats?
    Förstås. Du kan köpa denna skiva på Bengas, den 16:e oktober Jag ska göra det också. Tre exemplar
    Let the seasons begin - take the big king down

  14. #164

    Standard

    jag fick höra att kent sitter och säljer sin platta i en galleria någonstans i eskilstuna just nu och att det var massor med folk. Någon som hört något om detta ? Konstigt nämligen när det inte stått något om det.

    Säkert någon som nämnt det tidigare men jag orkar inte leta. Så rätta mig om jag har fel

  15. #165
    Medlem Pierrens avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Björnlunda
    Inlägg
    330

    Standard

    En fråga angående signeringar. Hur stort tryck brukar det vara? Hur många hinner få skivan signerad? Jag ska till sthlm och kommer vara där ca 12 på onsdag men har inte bestämt om jag ska dra till åhlens eller petsounds. Tror ni det kommer vara 12 mil kö utanför åhlens redan från typ klockan 8 på morgonen? Hoppas på svar
    du, du, du gör mig hel

    Bilddagboken

Sidan 11 av 28 FörstaFörsta ... 23456789101112131415161718192021 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •