Sidan 22 av 28 FörstaFörsta ... 1213141516171819202122232425262728 SistaSista
Resultat 316 till 330 av 410

Ämne: Signeringar

  1. #316
    Medlem
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Stockholm, Sweden.
    Inlägg
    72

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av checkarin Visa inlägg
    då ljög dom för mig ^^
    jag ljög inte, ja sa att jag trodde det för de sa att ngn hade varit där innan och kollat om folk skulle sova över där. Vi missförstod varann :/

  2. #317
    Smygare rkls avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Järfälla, Stockholm
    Inlägg
    7

    Standard

    hehe kände för att jag kanske borde sluta stalka här på forumet och faktiskt göra en användare.

    Köade tillsammans med sundance_kid och pico ^^

    http://Kevlarsjael89.bilddagboken.se...EmY3VycmltZz0z


    Mannen med den rosa DS:en

  3. #318
    Erfaren medlem Embraces avatar
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ort
    Stockholm Södermalm Beckbrännarbacken
    Inlägg
    5 553

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av NaTTa Visa inlägg
    jag ljög inte, ja sa att jag trodde det för de sa att ngn hade varit där innan och kollat om folk skulle sova över där. Vi missförstod varann :/
    ÖverNaTTa?
    KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
    http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg

  4. #319
    Erfaren medlem checkarins avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Kungsängen, , Sweden.
    Inlägg
    3 493

    Post

    Citat Ursprungligen postat av NaTTa Visa inlägg
    jag ljög inte, ja sa att jag trodde det för de sa att ngn hade varit där innan och kollat om folk skulle sova över där. Vi missförstod varann :/
    ja, jag förstod det. jag skojjade bara lite :P

  5. #320
    Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005
    Ort
    Norrtälje, , Sweden.
    Inlägg
    6 873

    Standard En dag i kön

    I den här tråden hade jag ju då tänkt att man ska skildra om hur man spenderade dagen medans man väntades på Martin, Jocke, Sami och Markus under signeringen.

    Onsdagen den 17/10
    Vaknade och slängde mig sedan i duschen. Åt en banan. Tog bilen till Norrtälje för att möta upp min kompis "Bravorion", och sedan borda bussen till Stockholm.
    (Diskuterade strängteorin och puckade människor under färden).

    10:30
    Anländer till Åhlen's city vid sergels. Kön består endast av tio emos. Går in och köper en skiva till min flickvän. Som vanligt så är man tvungen att köpa skivan på plats... Det sura med det hela är att jag hade fått min från cdon en vecka tidigare. Men mer om det mot slutet av dagen. Bestämmer oss för att gå till Burger king för en wopper och wopper king xxl eller vad den heter. Kinghamburgaren väger nästan ett kilo måste jag påpeka. Kändes så iaf.

    11:00
    Sätter oss i kön och inser att det är sex timmar tills det är dags.

    12:00
    Vi är fortfarande sist i kön... En gubbe kommer fram och frågar om dom har stängt in oss. Vi säger att vi är glada att dom har gjort det. Sedan börjar han diskutera om att han ska gå och spela schack på kulturthuset, vilket han aldrig har gjort trots att han har spelat chack i sex år...

    12:30
    Kisspaus

    12:45
    Vi är fortfarande sist i kön...

    13:00
    En kille som heter Simon anländer och är därmed sist i kön, och också den första vi faktiskt får kontakt med.
    En väldigt läskig gubbe i lila passerar oss med fingrarna i munnen. Ser ut som om han dreglade över alla tjejer runt oss. Han var jätteläbbig!

    14:00 En väldigt bastant norrlänning i kön börjar tracka en tjej för att hon är lite egocentriskt klädd. Ber henne vifta med armarna och frågar sedan vilken kyrkogård hon kom ifrån... Bravorion böjer sig fram till tjejgänget och frågar om "Mamma scan" Känner dom. Vilket dom inte gjorde. Var nära att klappa till grisfan. Hon hade väldigt stort behov av att uttrycka vad hon jobbade med och hur mycket hon tjänade.
    "Jag är mäckkkklare! Det är mer än vad du är ialllafallll. Tjäner 250kr i timmen. Dedu liket!"
    Såfan heller att den grisen kan vara det när man beter sig på det där viset och är otrevlig som satan.

    14:00
    En av väktarna tar fram soptunnor. Kön sträcker sig nu ut genom dörren från t-centralen och ut över plattan. Jag är på 17:e plats.
    Tittar konstigt på många i kön som bara verkar bry sig om att träffa Jocke. Trodde det fanns tre till i bandet som var minst lika viktiga?

    15:00
    Ont i rumpan... Bravorion går och köper en kaffe, påse bilar och en cola. Kaffet är som vanligt alldeles för varmt att dricka eftersom att det kommer från Pressbyrån. Kan påpeka att en påse gratis bilar smakar juvligt efter fyra timmar på ett betonggolv.

    16:00
    Förundras över att det är superstora bilder på "The Hives" utmed rutorna bakom oss...
    En Journalist kommer fram och intervjuvar tjejerna bredvid oss. Vänder sig sedan till oss och säger att han inte kan ta en bild på oss pga "The Hives" affischen bakom oss.

    16:30
    En tjej springer förbi oss med en bild på Harri Mänty i naturlig storlek...

    16:55
    Kent entrar rummet! Jag får panik och byter ut min flickväns skiva med min ltd version i hennes fodral. Visar kvittot för väktaren och kommer in.

    17:00
    Martin signerar bookleten och min skiva. Tar han i hand och tackar han för en oerhört bra skiva.
    En tjej kollapsar.
    Jocke signerar båda grejorna och tackar för vad jag tyckte om skivan.
    Martin signerar och tackar mig för att jag tackar han.
    Och sedan händer det... En vakt upptäcker att min skiva är väldigt spec...

    -"Har du fått en lila skiva??"
    -" Eh ja det har jag..."
    -"Aha, ja den ska du vara rädd om då för den är ovanlig..."

    Klarade mig helskinnad! Dock så störde vakten mig precis när jag hade nått Markus, så jag hann aldrig byta några ord med han... Men jag fick ju träffa dom iaf!

    Tack så oerhört mycket kent för den nya skivan, och tack för att ni stod ut med oss galna fans på Åhlen's!
    Senast redigerat av Automatvapen den 2007-10-18 klockan 15:36.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

    kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

    Portfolio:http://www.berntsten.se/

  6. #321
    Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    38 827

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Tråden där du återger din dag i kön till kentsigneringen.
    Finns det inte tillräckligt med trådar om detta med skivsigneringarna redan?!
    Dessutom är ju signeringarna i Sverige redan avklarade sedan en resp två dagar.

    Signeringstråd. Benganstråd. Skräptråd. Överallt...
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

  7. #322
    Erfaren medlem hultsfred_emmas avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    6 022

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg

    10:30
    Anländer till Åhlen's city vid sergels. Kön består endast av tio emos. Går in och köper en skiva till min flickvän. Som vanligt så är man tvungen att köpa skivan på plats... Det sura med det hela är att jag hade fått min från cdon en vecka tidigare. Men mer om det mot slutet av dagen. Bestämmer oss för att gå till Burger king för en wopper och wopper king xxl eller vad den heter. Kinghamburgaren väger nästan ett kilo måste jag påpeka. Kändes så iaf.

    Haha faan vad emo dom var.
    .

  8. #323

    Standard

    Bra skrivet och rolig läsning! hade vart kul att vara där.
    Våga konfrontera/utmana dina fördomar och rädslor så blir allt sjukt mycket roligare

  9. #324

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg

    14:00
    En av väktarna tar fram soptunnor. Kön sträcker sig nu ut genom dörren från t-centralen och ut över plattan. Jag är på 17:e plats.
    Tittar konstigt på många i kön som bara verkar bry sig om att träffa Jocke. Trodde det fanns tre till i bandet som var minst lika viktiga?
    Njaaaaaaaaaaaaa. Alla kan spela trummor.

  10. #325
    Erfaren medlem checkarins avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Kungsängen, , Sweden.
    Inlägg
    3 493

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kallt kaffe med socker Visa inlägg
    Finns det inte tillräckligt med trådar om detta med skivsigneringarna redan?!
    Dessutom är ju signeringarna i Sverige redan avklarade sedan en resp två dagar.

    Signeringstråd. Benganstråd. Skräptråd. Överallt...
    jag håller med dig. varför hypar man det så mycket? det räcker väl med signeringstråden. eller ska vi starta en tråd om vad männen bakom musiken sa till en också?

  11. #326
    Erfaren medlem Enskadaredanskedds avatar
    Reg.datum
    Sep 2007
    Ort
    Lidköping
    Inlägg
    11 994

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Tittar konstigt på många i kön som bara verkar bry sig om att träffa Jocke. Trodde det fanns tre till i bandet som var minst lika viktiga?
    Jocke är väl ändå centralfiguren, och deras "talesman" om man ska tro på vissa teorier här.
    Det är han som skriver nästan alla musik. Så han är väl ändå viktigast?
    .
    .

    just because i'm losing, doesn't mean i'm lost

  12. #327
    Medlem Pierrens avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Björnlunda
    Inlägg
    330

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av hultsfred_emma Visa inlägg
    Haha faan vad emo dom var.
    Ja, fan vad emo jag kände mig där i kön
    du, du, du gör mig hel

    Bilddagboken

  13. #328
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlägg
    17 385

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Pierren Visa inlägg
    Ja, fan vad emo jag kände mig där i kön
    jaa fyfan vad emo vi var

  14. #329
    Erfaren medlem Glödlampans avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Ort
    Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    3 019

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg

    Och sedan händer det... En vakt upptäcker att min skiva är väldigt spec...

    -"Har du fått en lila skiva??"
    -" Eh ja det har jag..."
    -"Aha, ja den ska du vara rädd om då för den är ovanlig..."
    Ber om ursäkt om jag är väldigt seg nu, men är inte alla limitedskivor lila? Eller finns det "vanliga" som också är det? (;
    Nu är dom gömda bakom stjärnor
    Vid vintergatans kant

  15. #330
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    28 180

    Standard

    orka skriva ordet emo

Sidan 22 av 28 FörstaFörsta ... 1213141516171819202122232425262728 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •