jag säger bara ,,,,,eeehh?? Det såg verkligen ut som en ballongkjol(hehe).
Det ligger tomhylsor i parken
Våra fötter är en meter
över marken
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
Har kollat in och jämfört mellan de två olika presskorten som släppts hittils och lagt märke till att det endast är Joakim Berg som har handskar på de båda korten. Vad kan det ha för mening?
Och sen temat, det första kortet verkar ju taget sent 1800-tal och det nya kortet tagit i dagarna bara, tror jag är att människan är tragisk och i det stora hela så ändras vi aldrig ("Det var en gång för så länge sen, ett annat dom mot ett annat vi, och jag" - Sundance kid) och att grundpelarna inom sociala spel står kvar som alltid. Tillbaka till problemen. Tillbaka till samtiden.
Jocke ser inte riktigt ut som sig själv tycker jag, men det är snyggt iaf. Markus är skitgrym (;
Nu är dom gömda bakom stjärnor
Vid vintergatans kant
Depeche Mode + Gary Numan + Nine Inch Nails
Now we are talking!
kent bara "åh nu ska vi se ut som depeche mode i just can't get enough-videon för dom är såååå snygga där : D : D : D : D : D" alla andra bara "akutpsyk????" ):
Det känns som att de är otroligt medvetna om hur tillgjorda de ser ut, och det gillar jag.
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla