Detta är humor!
Snacka om självdistans, först sepia-fotot och nu det här. jag höll på att skratta ihjäl mig! tack kent!
Du kommer till mig naken likt en fisk/Jag sover i mitt badkar, är jag frisk?
Synes det var veldig stilig! Rødt og sort er mine favorittfarger.
Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...
Jag gillar de två promotionbilderna som kommit. Väldigt mycket till och med. Jag tycker att det känns som att kentarna själva har skrattat ganska mycket åt resultatet på båda bilderna, det känns som att de vill prova något nytt och driva med hela grejen. För mig skulle det vara fel att påstå att korten inte är välgjorda, och snygga.
Och som någon skrev tidigare i tråden: Kollar man på båda bilderna samtidigt blir det ju lite "Tillbaka till samtiden" när man ser på den senaste, haha.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
dom ser faktiskt jääävligt coola ut. Det kanske är liiiite väl rockigt för deras stil...och trots att jag brukar gilla den typen av byxor som jocke har så ser dom inte alls smickrande ut på den här bilden. Men ändå....riktigt coola
I guess some people are just born with tragedy in their blood.
VAH!?!?!?!? är inte jocke berg japan!!!????vafan.
AA asså dom ser fett coola ut. Hörde att dom blev inspirerande av pridefestivalen och ska enlight uppgifter spela på den nästa sommar.
hurru!
Vill gärna att du bekräftar dina så kallade "uppgifter"
tror inte ens att kent är homosexuella för den delen.
Sand is overrated, it's just tiny little rocks.
Då har du ramlat i galen tunna!
jag vet inte varför, men det stör mig lite att martins ena fot inte står på rosorna.
one november, spawned a monster in the shape of this child
Bilden är typ en slags high fashion verision av Top Gun, i mina ögon.
Bilden är sjukt bra.
Uppkäftig, romantisk & kent liksom.
Senast redigerat av Mimmi77 den 2007-09-10 klockan 21:11.
mimmi heter jag tralalalala
Vet att det är löjligt att snacka om sånt här. Men Jocke verkar ju gått upp nåt kg från juni till dom här bilderna. Ser ju bättre ut nu tycker jag. Sen måste Martin gått ner lite i vikt, bra gjort.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Som jag sagt förut; Fy tusan vad snygg markus är! Grr
vilken färg har själen älskling?
Bilden är iaf jätte fin, om man bortser från vissa klädval.. (Min smak)
llll Du är min hjälte för du vågar vara rak. Du är min hjälte för du är precis så svag som jag. llll
www.mintlakris.bilddagboken.se