man kan ju fråga sig hur mycket arbetarklass kent är när jocke går och handlar på nk och har t-shirts för 1300 på turnén
150 000+
100 000 - 150 000
80 000 - 100 000
60 000 - 80 000
50 000 - 60 000
40 000 - 50 000
20 000 - 40 000
0 - 20 000
man kan ju fråga sig hur mycket arbetarklass kent är när jocke går och handlar på nk och har t-shirts för 1300 på turnén
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
http://foto.stilren.se - portfolio
Kent är lika mycket arbetsklass som indie.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
bovin är väl den enda som är någorlunda arbetarklass. var det inte nån på gamla forumet eller på davids forum som skrev nån gång 02-03 att vederbörande träffat och jobbat med bovin på nåt hantverksjobb, renovering eller nåt annat byggjobb eller liknande. och personen sa att bovin var jävligt proffesionell och inte alls skrytsam om att han var turnémusiker åt kent eller nåt i den stilen. undrar om bovin fortfarande har nåt vanligt jobb mellan kents turnéer. borde han väl nästan. nån påstod att han var pianolärare på balsta och att martin roos var gitarrlärare på balsta men jag vet inte...vill minnas nåt om mytomancrack kring det påståendet![]()
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Medlemmarna i kent kommer säkert från "arbetarfamiljer", som de själva gärna poängterar. Men de själva tillhör definitivt inte "arbetarklassen", iaf inte ur ekonomiskt hänseende. Tack och lov är inte samhällsklasserna statiska i detta samhälle, utan varje individ har till stor del själv möjlighet att påverka sitt framtida yrkesfält och därmed sina socioekonomiska förutsättningar (med vissa reservationer).