Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 31 till 36 av 36

Ämne: Kommentarer kring forumreglerna

  1. #31
    Erfaren medlem Fast Forwards avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 308

    Standard

    Roger. Nej någon kommersiell sida är det inte tal om, enbart ett diskussionsforum som drivs voluntärt, ingen profit alls står att tjäna och det har aldrig heller varit tanken. Ska man tjäna pengar finns det bra mycket bättre sätt.

    Nu är det ju så att jag vill ju inte dra medlemmar från det här forumet (det lär iofs inte hända heller av ett eller två inlägg om sidan visserligen, och detta forum har en användarbas långt mycket större än mitt forum förmodligen nånsin kommer att få, men ändå), utan mer se det diskussionsforumet som ett komplement till detta.

  2. #32

    Standard

    Som ganska ny medlem i Kentforumet undrar jag:
    Vad syftet är med alla trådar som inte handlar om Kent eller åtminstone om musik.

    ex. varför accepteras månadens skräptråd, glädjetråden, politik, frågeleken, bilder på snygga tjejer, vilken mat åt du idag mm mm

  3. #33
    Erfaren medlem Ett öde värre än dödens avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    41 169

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Frankita Visa inlägg
    Som ganska ny medlem i Kentforumet undrar jag:
    Vad syftet är med alla trådar som inte handlar om Kent eller åtminstone om musik.

    ex. varför accepteras månadens skräptråd, glädjetråden, politik, frågeleken, bilder på snygga tjejer, vilken mat åt du idag mm mm
    Därför att de som befolkar forumet är helt vanliga människor, antar jag. Men det är ju helt upp till dig vilka trådar du väljer att skriva i.

  4. #34

    Standard

    Ja du har rätt

    .... och jag är en ovanlig människa

  5. #35
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004
    Inlägg
    22 507

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Frankita Visa inlägg
    Som ganska ny medlem i Kentforumet undrar jag:
    Vad syftet är med alla trådar som inte handlar om Kent eller åtminstone om musik.

    ex. varför accepteras månadens skräptråd, glädjetråden, politik, frågeleken, bilder på snygga tjejer, vilken mat åt du idag mm mm
    Varför inte?
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

  6. #36
    Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Sweden
    Inlägg
    34 881

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Frankita Visa inlägg
    Som ganska ny medlem i Kentforumet undrar jag:
    Vad syftet är med alla trådar som inte handlar om Kent eller åtminstone om musik.

    ex. varför accepteras månadens skräptråd, glädjetråden, politik, frågeleken, bilder på snygga tjejer, vilken mat åt du idag mm mm
    Vi tillåter trådar som är seriösa och av intresse för forumets användare. Och många användare vill även diskutera andra ämnen vid sidan av Kent och musik. Men musik är ju ändå det som dominerar sett till vad som diskuteras i de olika avdelningarna. Avdelningen Övrigt är ett undantag.
    Låt dom komma nu

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •